Spatium Ginza Pony
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Palau Imperial de Tòquio
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Spatium Ginza Pony





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació Elite, 1 dormitori, no fumadors, frigorífic i microones

Habitació Elite, 1 dormitori, no fumadors, frigorífic i microones
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
També et pot agradar

Grand Prince Hotel Takanawa
Minato
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 1.002 opinions
Preu actual: 141 €
23 de juny - 24 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

6-6-11 Tsukiji, Tokyo, Tokyo, 104-0045
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

KOKO HOTEL Tsukiji Ginza
KOKO HOTEL Tsukiji Ginza
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
8.6 de 10, Excel·lent, 803 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 12000 JPY per allotjament i per estada
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament només accepta efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Informació addicional
Només s'admeten clients de més de 17 anys (gener-desembre)
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
En aquest allotjament no se serveix alcohol i n'està prohibit el consum
L’allotjament també es coneix com a
SPATIUMGINZA PONY
SPATIUM GINZA PONY Hotel
SPATIUM GINZA PONY Tokyo
SPATIUM GINZA PONY Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: Spatium Ginza Pony
Opinions
9,0
Fantàstic
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 9 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Bernard
Viatge en família
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bernard
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
LI
25 de maig de 2025
LI
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Abbigrae
21 de maig de 2025
Abbigrae
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Erica
Viatge en grup
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Erica
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pankaj
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pankaj
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jeffrey
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeffrey
Estada de 8 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
George
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
George
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Aiko
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aiko
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
geoffrey
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
geoffrey
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Elvis
Viatge en família
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elvis
Estada de 8 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jackie
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jackie
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Taehee
Viatge en grup, Viatge en família
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Taehee
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Anders
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Godt lille hotel
Anders
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
emily
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
emily
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Yoko
Viatge en família
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
また必ず泊まりたい
Yoko
Estada de 6 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Aya
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aya
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Shawn, Tokyo
Viatge en família
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shawn
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jorge
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
CrenaMarie
Viatge en família amb nens petits
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
CrenaMarie
Estada de 4 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Derek
28 de nov. de 2024
Derek
Estada de 4 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Francis
Viatge en parella
12 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Francis
8/10, Bo
miho
Viatge en família
6 de nov. de 2024
miho
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Bartholomew James
Viatge en parella
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bartholomew James
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Thomas
27 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada de 7 nits (set. 2024)