Hotel Richer de Belleval
Hotel de luxe amb 2 restaurants i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Richer de Belleval





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble executiva

Habitació doble executiva
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
També et pot agradar

Kyriad Direct Montpellier St Jean de Vedas – La Peyrière
Saint-Jean-de-Vedas
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
7.0 de 10, Bé, 401 opinions
Preu actual: 54 €
taxes i impostos inclosos
20 de juny - 21 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Pl. de la Canourgue, Montpellier, Hérault, 34000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hôtel Oceania Le Métropole Montpellier
Hôtel Oceania Le Métropole Montpellier
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- S’admeten animals
9.2 de 10, Fantàstic, 688 opinions
Preu actual: 145 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.75 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 32 EUR per adult i 18 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert amb assistència: 40 EUR per dia (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per animals de companyia: 40 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 30.0 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 95.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Richer de Belleval Hotel
Hotel Richer de Belleval Montpellier
Hotel Richer de Belleval Hotel Montpellier
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Richer de Belleval
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rodolphe
Viatge en família
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rodolphe
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Susan, Calgary
Viatge en parella
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Susan
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Phillip
Viatge en grup
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing hotel in Montpellier




Phillip
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andoni
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andoni
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
Viatge en família
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paul
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
NOALHAT
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NOALHAT
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Michal
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
We will be back

Michal
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Steven
Viatge de negocis
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Steven
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Lewis
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lewis
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Rolando
Viatge en parella
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rolando
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
JAIME JOSE
Viatge en família
15 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Espectacular
JAIME JOSE
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Justin
Viatge de negocis
14 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Justin
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Maxine
12 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maxine
Estada de 7 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Cintia
3 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cintia
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
stephane
Viatge en família
27 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
stephane
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
parviz
Viatge en família
26 de juny de 2024
parviz
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Alfonso
Viatge en família
24 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gran hotel boutique
Alfonso
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Nicholas, Charlotte
Viatge de negocis
18 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicholas
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Susana
8 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Extraordinario
Susana
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
rosanne
Viatge en parella
5 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
rosanne
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Alejandro
4 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Muy buena experiencia



Alejandro
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Francois
4 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Francois
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Susan
22 de maig de 2024
Susan
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Xiao Rong
Viatge en família
6 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Xiao Rong
Estada de 2 nits (abr. 2024)