Hotel Transamerica Maringá
Hotel que admet animals de companyia a Maringá amb esmorzar gratuït i connexió amb el centre de convencions
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Transamerica Maringá





VIP Access
Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 11 de 11 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits individuals
9,8 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior, 3 llits individuals

Habitació triple superior, 3 llits individuals
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior, diversos llits

Habitació triple superior, diversos llits
8,0 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni

Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni
9,8 sobre 10
Magnífic
(10 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
9,2 sobre 10
Fantàstic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Room Superior with View

Room Superior with View
Carregar totes les fotos de: Suite Premium

Suite Premium
Carregar totes les fotos de: Handicapped Room

Handicapped Room
Carregar totes les fotos de: Room Superior

Room Superior
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rodovia PR 317 at km 5, 5428, Maringá, 87070-020
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Rio Hotel by Bourbon Maringá
Rio Hotel by Bourbon Maringá
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 313 opinions
Preu actual: 61 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 20 BRL per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 70 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L'horari de la piscina és el següent: 10:00-22:00.
L’allotjament també es coneix com a
Nobile Suites Maringa Hotel
Nobile Suites Maringa Brazil
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Transamerica Maringá
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 de maig de 2025
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Bruno
Viatge de negocis
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bruno
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en grup
4 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Danilo
Viatge en família
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Danilo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Fabricia
Viatge en família
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabricia
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
giancarlo
1 de maig de 2025
giancarlo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Emerson
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emerson
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Carlos Henrique
24 d’abr. de 2025
Carlos Henrique
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Osmar
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Osmar
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
FERNANDO
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Melhor opção na estrada pro sul
FERNANDO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
DAVI
22 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Péssima escolha
DAVI
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
lucas
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
lucas
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Alan
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alan
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andre
Viatge en família
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Andre
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Flávio
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Flávio
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Antonio
Viatge en família
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antonio
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Luis Fernando
30 de març de 2025
Luis Fernando
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos Eduardo
Viatge en grup
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Otimo Hotel
Carlos Eduardo
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Antonio C
Viatge en família
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antonio C
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Fernando Ferezini
Viatge en grup
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernando Ferezini
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rafael
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rafael
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Gerson
Viatge en família
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gerson
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Rosiran
Viatge en grup
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rosiran
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Roberta
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roberta
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
lucas
Viatge en família
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
lucas
Estada d’1 nit (març 2025)