Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HUS HOTEL MARINGA





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(23 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, bany privat

Habitació amb dos llits individuals estàndard, bany privat
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
HUS HOTEL MARINGA està situat a Maringá i gaudeix de connexió amb un centre comercial. A més de visitar punts de referència com ara Plaça Napoleao Moreira da Silva i Catedral de Maringá, podràs apreciar la bellesa natural d'indrets com Parc Inga o Parc del Japó. També val la pena visitar Estadi Regional Willie Davids i Parc Aquàtic Solar das Aguas Quentes.

Av Horacio Raccanello Filho, 5105, Maringá, 87020-035
Què hi ha als voltants
- Parc Inga - 6 minuts a peu - 0.6 km
- Universitat Estatal de Maringá - 14 minuts a peu - 1.2 km
- Catedral de Maringá - 15 minuts a peu - 1.3 km
- Plaça Napoleao Moreira da Silva - 16 minuts a peu - 1.4 km
- UniCesumar Maringá - 4 minuts en cotxe - 3.2 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Mister Sheik - 2 minuts a peu
- Tokyo Restaurante - 2 minuts a peu
- Pizza Angeloni - 1 minuts a peu
- Pizza Hut - 3 minuts a peu
- Blackbull - 3 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
HUS HOTEL MARINGA
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 40 BRL per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 30 BRL per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 35 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert.
- Cal pagar un càrrec addicional per l'ús de l'aire condicionat.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Google Pay, Apple Pay i Pixiv Pay.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament utilitza energia solar.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
ibis budget Maringa Hotel
Hotel Maringa
ibis budget Maringa
Ibis Budget Maringá
HUS HOTEL MARINGA Hotel
HUS HOTEL MARINGA Maringá
HUS HOTEL MARINGA Hotel Maringá
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: HUS HOTEL MARINGA
8,6
Excel·lent
9,0
Neteja
8,2
Comoditats
8,8
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
19 de juny de 2025
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Maria C b
Viatge de negocis
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria C b
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Bruna
Viatge en família
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bruna
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge de negocis
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Luiz
16 de juny de 2025
Luiz
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
JOSE CARLOS
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JOSE CARLOS
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Larissa
Viatge en grup
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Larissa
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
HENRIQUE
Viatge de negocis
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HENRIQUE
Estada de 4 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Fabio Rogerio
Viatge de negocis
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Fabio Rogerio
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Elcio
Viatge en família
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Elcio
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ricardo
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ricardo
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Larissa
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Larissa
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Marcelo
1 de juny de 2025
Marcelo
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Erica
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erica
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Jorge
Viatge de negocis
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jorge
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
arlei
Viatge de negocis
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
arlei
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Marcelo
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcelo
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Fabiano
Viatge de negocis
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bom custo benefício
Fabiano
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Luiz
Viatge de negocis
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente localização.
Luiz
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Marcio
Viatge de negocis
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom Demais

Marcio
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Luciano
20 de maig de 2025
Luciano
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tudo muito bem durante minha estada.
Carlos
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jefferson
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jefferson
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Nilton Cesar
Viatge de negocis
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nilton Cesar
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Greice
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Greice
Estada d’1 nit (maig 2025)