HUS HOTEL MARINGA

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel que admet animals de companyia a Maringá amb un bar i connexió amb un centre comercial

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament HUS HOTEL MARINGA

Façana frontal de l'allotjament
Sala de banquets
Recepció
Televisor de 32 polzades amb canals per cable
Habitació amb dos llits individuals estàndard, bany privat | Vista des de l'habitació

Serveis populars

  • Bar
  • S’admeten animals
  • Aparcament disponible
  • Esmorzar disponible
  • Servei de neteja
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions

Habitació doble estàndard

8,8 sobre 10
Excel·lent
(20 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació amb dos llits individuals estàndard, bany privat

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Bany privat
  • 13 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Av Horacio Raccanello Filho, 5105, Maringá, 87020-035

Què hi ha als voltants

  • Parc Inga - 6 minuts a peu - 0.6 km
  • Universitat Estatal de Maringá - 14 minuts a peu - 1.2 km
  • Catedral de Maringá - 15 minuts a peu - 1.3 km
  • Plaça Napoleao Moreira da Silva - 16 minuts a peu - 1.4 km
  • UniCesumar Maringá - 4 minuts en cotxe - 3.2 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport de Maringá-Silvio Name Junior Regional (MGF): a 33 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Mister Sheik - ‬2 minuts a peu
  • ‪Pizza Angeloni - ‬1 minuts a peu
  • ‪Blackbull - ‬3 minuts a peu
  • ‪Pizza Hut - ‬3 minuts a peu
  • ‪Tokyo Restaurante - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

HUS HOTEL MARINGA

Hotel amb Parc Inga a prop
HUS HOTEL MARINGA, amb Estadi Regional Willie Davids i Vila Olímpica a poca distància, ofereix una botiga de queviures o una botiga a l'abast, un centre comercial a les instal·lacions i una cafeteria. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb un jardí i una zona d'entreteniment a l'aire lliure.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), aparcament (de pagament) i registre de sortida exprés
  • Magatzem d'equipatge, servei de recepció obert les 24 hores i assistència turística i per a la compra d'entrades
  • Reserva natural, dispensador d'aigua i sala de banquets
Característiques de l'habitació
Les 190 habitacions ofereixen avantatges com ara espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i habitacions insonoritzades.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Bombetes LED i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient
  • Banys que ofereixen articles de tocador respectuosos amb el medi ambient i dutxes
  • Televisors de 32 polzades amb canals prèmium
  • Trones, servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Anglès, portuguès i espanyol.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Restriccions d'alçada a l'aparcament de les instal·lacions
  • Aparcament vigilat i cobert a les instal·lacions (30 BRL per nit)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible de 06:30 a 10:00 de dilluns a divendres i de 06:30 a 11:00 els caps de setmana: 40 BRL per persona
  • Bar o cafeteria
  • Un bar
  • Una cafeteria

Activitats

  • Botigues de disseny
  • Centre comercial
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Habitacions insonoritzades
  • Supermercat o botiga de queviures
  • Trona

Comoditats

  • Dispensador d'aigua
  • Guies
  • Magatzem d'equipatge
  • Microones compartit
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Supermercat o botiga de queviures

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Porter o grum
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • 123 metres quadrats d'espai per a conferències
  • 3 sales de reunions
  • Sala d'ordinadors

Exterior

  • En una reserva natural
  • Jardí
  • Zona d'entreteniment a l'aire lliure

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • 2 places d'aparcament accessibles
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Bany públic accessible en cadira de rodes
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Capçal de dutxa de mà
  • Rampa a l'entrada principal
  • Recepció accessible en cadira de rodes (a 81 centímetres d'alçada)
  • Terres de fusta dura a l'habitació

Més serveis

  • 1 edifici
  • 12 plantes
  • Agitadors de cafè biodegradables disponibles
  • Allotjament lliure de fum
  • Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
  • Canyes per beure biodegradables disponibles
  • Construït l'any 2014
  • Finestres de doble vidre
  • Gots reutilitzables
  • Informació sobre la cultura i l'ecosistema locals
  • No hi ha agitadors de cafè de plàstic
  • No hi ha ampolles de refrescos de plàstic
  • No hi ha canyes per beure de plàstic
  • Sala de banquets
  • Vaixella reutilitzable

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de 32 polzades amb canals per cable prèmium

Menjar i beguda

  • Guies de restaurants
  • Minibar

Altres

  • Aire condicionat
  • Articles de tocador ecològics
  • Dutxes amb ús eficient de l'aigua
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions insonoritzades
  • Il·luminació LED
  • Planxa i taula de planxar
  • Ús de productes de neteja ecològics

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 35 BRL per animal de companyia per nit.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos i gats
1 en total (fins a 15 kg per animal de companyia)
Només en determinades habitacions; és possible trucar a l'allotjament mitjançant el número que trobaràs a la confirmació de la reserva per sol·licitar habitacions en què s'acceptin animals de companyia
Hi ha disponibles bols d'aigua i menjar i safates de sorra per a gats

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 40 BRL per persona (preu aproximat).
  • Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 30 BRL per nit.
  • Càrrec per animals de companyia: 35 BRL per animal de companyia per nit.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
  • S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
  • Cal pagar un càrrec addicional per l'ús de l'aire condicionat.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Google Pay, Apple Pay i Pixiv Pay.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament utilitza energia solar.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada

L’allotjament també es coneix com a

ibis budget Maringa Hotel
Hotel Maringa
ibis budget Maringa
Ibis Budget Maringá
HUS HOTEL MARINGA Hotel
HUS HOTEL MARINGA Maringá
HUS HOTEL MARINGA Hotel Maringá

Preguntes freqüents

HUS HOTEL MARINGA accepta animals de companyia?

Sí, aquest hotel admet gats i gossos (1 com a màxim) que pesin fins a 15 kg cadascun. Es cobra una taxa de 35 BRL per animal de companyia i per nit. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

Quant costa aparcar a HUS HOTEL MARINGA?

Hi ha aparcament disponible per 30 BRL per nit.

A quina hora es fa el registre d'entrada a HUS HOTEL MARINGA?

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a HUS HOTEL MARINGA?

Registre de sortida: migdia. És possible fer una sortida tardana per una taxa (servei subjecte a disponibilitat).

On es troba HUS HOTEL MARINGA?

Aquest hotel a Maringá es troba al centre de la ciutat i a menys de 15 min a peu de les atraccions següents: Parc Inga i Estadi Regional Willie Davids. Universitat Estatal de Maringá i Plaça Napoleao Moreira da Silva també són a menys de 2 km.

Opinions: HUS HOTEL MARINGA

Opinions

8,6

Excel·lent

Puntuació 10: Excel·lent. 263 de 478 opinions
Puntuació 8: Bo. 127 de 478 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 47 de 478 opinions
Puntuació 4: Deficient. 25 de 478 opinions
Puntuació 2: Horrible. 16 de 478 opinions

8,8/10

Neteja

8,8/10

Personal i servei

8,2/10

Comoditats

8,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,6/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

evanize Soares

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Muito bom no entanto o elevador devagar
Estada de 3 nits (maig 2025)

6/10, Acceptable

Daniel

Què li ha agradat: Personal i servei
.
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Vagner

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Otima estadia
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Gustavo

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Tiago

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Lucas

Estada de 3 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Isabela

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Antonio

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Wilder

Estada de 4 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Helenice Maria

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge de negocis

Manutenção fraca

Embora o atendimento no check in tenha sido satisfatório, o serviço de quarto deixou a desejar, uma vez que mesmo pedindo atenção a arrumação e colocação de toalhas, nao fui atendido
Estada de 2 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Karina

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Custo benefício em Maringá

Elevadores demoram muito, sempre congestionados. Limpeza ok, fui picada por um inseto com ferrão no último dia. Frigobar ajuda muito. Tem um mercado na frente.o café da manhã é muito bom! Tem variedades de fruta, pães e salgados. Hotel é bem localizado, perto de tudo. Hotel da pra levar cachorro, tinha bastante gente com pet. Estacionamento 28 reais a diária, anexo a Havan.
Estada de 2 nits (abr. 2025)

2/10, Horrible

fleury mattos

Estada d’1 nit (abr. 2025)

6/10, Acceptable

Rodrigo

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Estada de 3 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (abr. 2025)

6/10, Acceptable

Tiago

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Gilberto

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Felipe

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2025)

6/10, Acceptable

Celia

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
O corredor achei com um cheiro desagradável, o café estava bom,
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Edson

Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Francisco Tiago

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Stefani

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Adorei o hotel, facilitou o acesso a várias coisas. Incluindo shopping e mercado
Estada de 3 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

ROBERTA

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Ricardo

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Tainá

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)