HUS HOTEL MARINGA
Hotel que admet animals de companyia a Maringá amb un bar i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HUS HOTEL MARINGA





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, bany privat

Habitació amb dos llits individuals estàndard, bany privat
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av Horacio Raccanello Filho, 5105, Maringá, 87020-035
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Caiua Express
Hotel Caiua Express
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 344 opinions
Preu actual: 39 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 35.00 BRL per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 28 BRL per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 35 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
- Cal pagar un càrrec addicional per l'ús de l'aire condicionat.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Google Pay, Apple Pay i Pixiv Pay.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament utilitza energia solar.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
ibis budget Maringa Hotel
Hotel Maringa
ibis budget Maringa
Ibis Budget Maringá
HUS HOTEL MARINGA Hotel
HUS HOTEL MARINGA Maringá
HUS HOTEL MARINGA Hotel Maringá
Preguntes freqüents
Opinions: HUS HOTEL MARINGA
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Daniel
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Daniel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
MarceloAntunes
Viatge de negocis
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
MarceloAntunes
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Adriana
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adriana
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Thiago
15 de març de 2025
Thiago
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Andre
Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andre
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
PAULO C
Viatge de negocis
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PAULO C
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Final de semana em Maringá
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
JAIRO
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
JAIRO
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Pedro
6 de març de 2025
Pedro
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luis Fernando
1 de març de 2025
Luis Fernando
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Claudia
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claudia
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom! Voltarei.



Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
CARLOS HENRIQUE
Viatge de negocis
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CARLOS HENRIQUE
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
bruno
19 de febr. de 2025
bruno
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Douglas
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Douglas
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
MARTA
12 de febr. de 2025
MARTA
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Michela
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Michela
Estada de 7 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose
Viatge en família
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Gustavo
Viatge en grup
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gustavo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
João Paulo
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
João Paulo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Adriano
Viatge de negocis
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
Adriano
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge
5 de febr. de 2025
Jorge
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Alex
5 de febr. de 2025
Alex
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Rodolpho
31 de gen. de 2025
Rodolpho
Estada d’1 nit (gen. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets