Porto In Hotel
Hotel al centre a Kotor amb esmorzar gratuït i connexió amb el centre de convencions
Galeria de fotos de l’allotjament Porto In Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, balcó

Habitació doble estàndard, balcó
9,8 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Assecador de cabells
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, balcó

Habitació doble superior, balcó
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó o pati
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Sofà llit: doble
Roba de llit d'alta qualitat
Assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Njegoševa 211, Kotor, 85330
Sobre aquest allotjament
Porto In Hotel
Allotjaments similars

Hotel Admiral
Hotel Admiral
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 27 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.00 EUR per persona i per nit, fins a 30 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 30.00 EUR per vehicle només l'anada.
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 10 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 50.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Porto Hotel Kotor
Porto Kotor
Porto In Hotel Hotel
Porto In Hotel Kotor
Porto In Hotel Hotel Kotor
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Porto In Hotel
9,0
Fantàstic
9,2
Neteja
9,2
Ubicació
9,0
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
16 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Kalla, Portland
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kalla
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Wayne
Viatge en família
3 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wayne
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
IGNACIO JAVIER
20 de set. de 2025
IGNACIO JAVIER
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Gayle B
29 d’ag. de 2025
Gayle B
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Verena
Viatge en parella
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Verena
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Paul
Viatge en grup
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l ’habitació
Paul
Estada d’1 nit (jul. 2025)
2/10, Horrible
Mehmet
Viatge en grup
30 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mehmet
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Amer
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Amer
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Denise Ellen
Viatge en família
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Denise Ellen
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Janne
11 de maig de 2025
Janne
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Janne
9 de maig de 2025
Janne
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jan erik
17 d’abr. de 2025
Jan erik
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Fernando
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantástico
Fernando
Estada de 2 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Jiawen
Viatge en família
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jiawen
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
DAISUKE
Viatge en parella
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
DAISUKE
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jan
Viatge en grup
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jan
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
HAYREDDIN FIRAT
Viatge en família
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mükemmel
HAYREDDIN FIRAT
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Ari
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel
Ari
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Flemming
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Flemming
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Ander
Viatge en família
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great
Ander
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
OK KEUN
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
OK KEUN
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
serpil
Viatge en grup
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
serpil
Estada d’1 nit (set. 2024)








