Lindner Hotel Leverkusen Bayarena, part of JdV by Hyatt
Hotel de luxe a Leverkusen amb una sauna i connexió amb una estació de tren/metro
Galeria de fotos de l’allotjament Lindner Hotel Leverkusen Bayarena, part of JdV by Hyatt





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 85 €
taxes i impostos inclosos
30 de nov. - 1 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions
Suite, 1 dormitori
10,0 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Sofà llit: doble
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits individuals

Habitació Deluxe, 2 llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
Habitació, 1 llit de matrimoni gran
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 llits individuals

Habitació, 2 llits individuals
9,4 sobre 10
Magnífic
(13 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
Deluxe King Room
King Room
Carregar totes les fotos de: Room With 2 Twin Beds

Room With 2 Twin Beds
2 Twin Beds Deluxe
També et pot agradar

Holiday Inn Express Köln-Troisdorf by IHG
Troisdorf
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 1.002 opinions
Preu actual: 67 €
taxes i impostos inclosos
14 de des. - 15 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Bismarckstr. 118, Leverkusen, NW, 51373
Sobre aquest allotjament
Lindner Hotel Leverkusen Bayarena, part of JdV by Hyatt
Allotjaments similars

Nikii City Hotel
Nikii City Hotel
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 156 opinions
Preu actual: 82 €
taxes i impostos inclosos
30 de nov. - 1 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- El dipòsit s'ha de pagar mitjançant una transferència bancària en un termini de 24 hores un cop feta la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 29 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 20 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 25 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 39 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Núm. d'identificació fiscal: St.-Nr. 103/5744/0144
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Es permet celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 4,5.
L’allotjament també es coneix com a
BayArena Hotel
BayArena Hotel Lindner
BayArena Lindner
BayArena Lindner Hotel
Hotel BayArena
Hotel Lindner BayArena
Lindner BayArena
Lindner BayArena Hotel
Lindner Hotel BayArena
Lindner Hotel BayArena Leverkusen
Lindner Hotel Leverkusen
Lindner BayArena Leverkusen
Lindner Hotel BayArena
Linder Hotel Leverkusen Bayarena part of JdV by Hyatt
Lindner Hotel Leverkusen Bayarena part of JdV by Hyatt
Lindner Hotel Leverkusen Bayarena, part of JdV by Hyatt Hotel
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Lindner Hotel Leverkusen Bayarena, part of JdV by Hyatt
8,8
Excel·lent
9,2
Neteja
7,2
Ubicació
8,6
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
9 de nov. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
James
28 d’oct. de 2025
James
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Colin
15 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Colin
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Patrick
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patrick
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Chris
Viatge de negocis, Viatge en grup
2 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Chris
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Jan
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Norbert, Wabern
Viatge en parella
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Norbert
Estada de 2 nits (set. 2025)
2/10, Horrible
Tanja
24 d’ag. de 2025
Tanja
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Wei
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Wei
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
QINA
22 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
QINA
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Thomas
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Thomas
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Tony
Viatge de negocis
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tony
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Nadja
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nadja
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jörg
Viatge en família amb nens petits
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jörg
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Davy
Viatge en família
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Davy
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jonas
Viatge en família
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonas
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Gerhild
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerhild
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Maren
Viatge en família
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maren
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Markus
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Markus
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Pamela
Viatge en grup
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pamela
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Anders
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anders
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sharon
9 de juny de 2025
Sharon
Estada d’1 nit (juny 2025)

















