Lindner Hotel Leverkusen Bayarena, part of JdV by Hyatt
Hotel de luxe a Leverkusen amb una sauna i connexió amb una estació de tren/metro
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Lindner Hotel Leverkusen Bayarena, part of JdV by Hyatt





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 87 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 llits individuals

Habitació, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Suite, 1 dormitori
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Sofà llit
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits individuals

Habitació Deluxe, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Habitació, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
També et pot agradar

H+ Hotel Köln Hürth
Huerth
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.2 de 10, Molt bé, 690 opinions
Preu actual: 97 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Bismarckstr. 118, Leverkusen, NW, 51373
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Nikii City Hotel
Nikii City Hotel
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 133 opinions
Preu actual: 71 €
taxes i impostos inclosos
13 de jul. - 14 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- El dipòsit s'ha de pagar mitjançant una transferència bancària en un termini de 24 hores un cop feta la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 29 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 20 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 25 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 39 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Núm. d'identificació fiscal: St.-Nr. 103/5744/0144
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Es permet celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 4,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
BayArena Hotel
BayArena Hotel Lindner
BayArena Lindner
BayArena Lindner Hotel
Hotel BayArena
Hotel Lindner BayArena
Lindner BayArena
Lindner BayArena Hotel
Lindner Hotel BayArena
Lindner Hotel BayArena Leverkusen
Lindner Hotel Leverkusen
Lindner BayArena Leverkusen
Lindner Hotel BayArena
Linder Hotel Leverkusen Bayarena part of JdV by Hyatt
Lindner Hotel Leverkusen Bayarena part of JdV by Hyatt
Lindner Hotel Leverkusen Bayarena, part of JdV by Hyatt Hotel
Preguntes freqüents
Opinions: Lindner Hotel Leverkusen Bayarena, part of JdV by Hyatt
Opinions
8,6
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
24 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Jose
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Christiane, Bad Oeynhausen
Viatge en parella
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christiane
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Jörg
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jörg
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sean
Viatge en parella
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sean
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
TEHUNG
16 de març de 2025
TEHUNG
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sheleta
Viatge de negocis
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sheleta
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Waseem
Viatge en família
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Unique and special experience
Waseem
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Martina
Viatge de negocis
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martina
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Denis
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Denis
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Adolf
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Adolf
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kim-Christopher
Viatge amb animals de companyia, Viatge en família
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kim-Christopher
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dawid
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dawid
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Angelo
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Angelo
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Dawid
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dawid
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Lilia
Viatge en família
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lilia
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Thomas
Viatge en família
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Patrik
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patrik
10/10, Excel·lent
Cédric
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cédric
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Bernhard
Viatge en família
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bernhard
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
junggeun
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
junggeun
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Peter
Viatge en grup
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Osman
21 de des. de 2024
Osman
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Michel
Viatge de negocis
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michel
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Urim
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Urim
Estada d’1 nit (des. 2024)