Avalon Guest House

Allotjament de 3.0 estrelles
Casa d'hostes a Brighton i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 5 minuts a peu de Platja de Brighton

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

6,0 sobre 10,

Serveis populars

  • Wifi gratuïta
El preu actual és de 50 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions

Habitació doble Deluxe, amb bany privat

El més destacat

Sala d'estar independent
Calefacció
Control de la temperatura de la calefacció
Cortines opaques
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Dormitori independent
Bany privat
Assecador de cabells
  • 18 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació doble panoràmica, amb bany privat

El més destacat

Sala d'estar independent
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Control de la temperatura de la calefacció
Cortines opaques
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Dormitori independent
Bany privat
  • 15 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació individual estàndard, amb bany privat

El més destacat

Cortines opaques
Dormitori independent
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Control de la temperatura de la calefacció
Assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera o tetera
  • 10 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit individual

Habitació doble estàndard, amb bany privat

El més destacat

Sala d'estar independent
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Control de la temperatura de la calefacció
Assecador de cabells
Bany privat
  • 10 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació triple estàndard, amb bany privat

El més destacat

Calefacció
Dormitori independent
Ventilador
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera o tetera
Bullidora elèctrica
  • 18 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit individual i 1 llit doble

Habitació doble Comfort, bany privat

El més destacat

Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Bany privat
Cafetera o tetera
Bullidora elèctrica
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
7 Upper Rock Gardens, Kemptown, Brighton, England, BN2 1QE

Què hi ha als voltants

  • Platja de Brighton - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • SEA LIFE Brighton - 6 minuts a peu - 0.5 km
  • Moll de Brighton - 7 minuts a peu - 0.7 km
  • Pavelló Reial de Brighton - 9 minuts a peu - 0.8 km
  • Brighton Dome - 9 minuts a peu - 0.8 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de Brighton: 19 min a peu
  • Londres (LGW-Aeroport de Gatwick): a 56 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Legends - ‬4 minuts a peu
  • ‪The Royal Oak - ‬2 minuts a peu
  • ‪The Bulldog - ‬3 minuts a peu
  • ‪Seafood Restaurant - ‬4 minuts a peu
  • ‪Happy Family - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Avalon Guest House

Casa d'hostes a prop de Platja de Brighton
Avalon Guest House se situa a prop d'on és Centre de Brighton i t'ofereix tot el que necessites. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a les zones comunes.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Atenció multilingüe i allotjament lliure de fum

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Serveis per als clients

  • Atenció multilingüe
  • Servei de neteja (setmanal)

Accessibilitat

  • Sense ascensor

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 10.0 GBP.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 21 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 10:00.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

Els clients rebran un codi d'accés.

Mètodes d’accés

Codi d'accés

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 10.0 GBP.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té servei de neteja professional.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’allotjament. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter

L’allotjament també es coneix com a

Avalon Lifestyle Guest House Guesthouse Brighton
Avalon Lifestyle Guest House Guesthouse
Avalon Lifestyle Guest House Brighton
Avalon Lifestyle House Bright
Avalon Lifestyle Guest House Guesthouse Brighton
Avalon Lifestyle Guest House Guesthouse
Avalon Lifestyle Guest House Brighton
Guesthouse Avalon Lifestyle Guest House Brighton
Brighton Avalon Lifestyle Guest House Guesthouse
Guesthouse Avalon Lifestyle Guest House
Avalon Lifestyle Guest House
Innit Rooms Kemptown
Avalon Guest House Brighton
Avalon Lifestyle Guest House
Avalon Guest House Guesthouse
Avalon Guest House Guesthouse Brighton

Preguntes freqüents

Avalon Guest House accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a Avalon Guest House?

Amb data 14 de nov. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Avalon Guest House el dia 16 de nov. de 2025 són d'almenys 49,76 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Avalon Guest House?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment. Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Cal abonar la taxa següent: 10.0 GBP (servei subjecte a disponibilitat).

A quina hora es fa el registre de sortida a Avalon Guest House?

Registre de sortida: 10:00.

On es troba Avalon Guest House?

Aquesta casa d'hostes es troba a Kemptown i a menys de 5 min a peu de les atraccions següents: Parc de la Reina i Platja de Brighton. Ferrocarril Elèctric de Volk i SEA LIFE Brighton també són a menys de 10 min. Estació de Brighton és a 19 min a peu i Brighton (BSH-Estació de tren de Brighton), a 20 min.

Opinions

Opinions: Avalon Guest House

6,0

6,4

Neteja

8,2

Ubicació

5,8

Personal i servei

5,8

Respecte al medi ambient

5,4

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 35 de 194 opinions
Puntuació 8: Bo. 42 de 194 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 43 de 194 opinions
Puntuació 4: Deficient. 27 de 194 opinions
Puntuació 2: Horrible. 47 de 194 opinions

Opinions

2/10, Horrible

Lynne

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
We didn’t get the room we paid for, we paid for a deluxe double and got a standard double, which was extremely small. We tried to complain but they didn’t want to know, we finally got an apology just before we were going to bed, but even then they kept trying to tell us that we did get the room we booked, which was very annoying. As compensation they offered us a late checkout which wasn’t any good to us and said they couldn’t change our room as they were fully booked, at 11pm we wouldn’t have wanted to change our room anyway. The door didn’t shut properly on our room so it didn’t feel very secure and there was a light on all night just outside the room, which made it difficult to sleep and the en-suite was very cramped making it very uncomfortable. Not a good experience, glad it was only for one night.
Estada d’1 nit (oct. 2025)

8/10, Bo

Charlotte

Estada d’1 nit (oct. 2025)

2/10, Horrible

Luke

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The room smelt damp/mouldy! The walls looked like they had stains on them. The bathroom mirror was dirty, there was what appeared to be toothpaste on the tiles next to the sink. There was a slug in the shower. The flooring was in need of replacing! Generally not worth the money!
Estada d’1 nit (set. 2025)

2/10, Horrible

Jamie

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
BED BUGS I tried to check in at 8:20 PM and had to call the number on the door for about 10 minutes before anyone answered. Eventually, I received the entry code via WhatsApp, which worked, but it was not ideal after a long day. Once inside, the entire place smelled strongly of fresh paint. My room had a dirty ceiling, and I found used dirty underwear under the bed, which was extremely unhygienic. The bed was also very itchy, and later that night around 11:40 PM, I felt something crawling on me. It was a bedbug. I spent the next two hours checking my clothes, sheets, and luggage. Didn't get much sleep after that.
Bed Bug
Ceiling
Paint smell
Dirty underwear
Estada d’1 nit (set. 2025)

2/10, Horrible

Katie

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (ag. 2025)

4/10, Deficient

M

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

An unmanned, bare bones option in a cute area

The room was basic, furnished and refurbished to the cheapest of standards without even a mixing tap in the bathroom. Bedlinens, though clean, were stained and unsightly. The mattress felt old and worn, though I profess I slept fine. For a bare-bones basic place to sleep in trendy Kemptown, you get your money's worth (e.g. it was less than half the price of any other option I found). Several buses service the area and it's only a block from the coast. The major problem I had was not receiving entry instructions as the "hotel" is unmanned, requiring me to reach out to the very helpful third-party service contractors on WhatsApp and delaying my check-in, thus causing me to arrive late at an event I was in town for. Furthermore, my access request had been ignored and I was assigned a room up many stairs when I had specifically requested a lower floor due to limited mobility. Although this was rectified by the third party service contractors, again the massive inconvenience delayed me and could have been avoided.
Estada d’1 nit (ag. 2025)

6/10, Acceptable

Richard

Què li ha agradat: Personal i servei

Not terrible but pictures need updating.

Some of the reviews of this place are a little harsh. We stayed in Room 8 on the top floor. The hotel is a little dated and could do with an upgrade and repaint. I think the issue is that the picture they have on here are probably taken a while ago. The room and bedding was clean and we had hot water for the shower at all times. The keyless entry for the main door and room is very useful and save you having to carry a key around. If your looking for cheap hotel with no frills this is one to consider but do not expect too much and certainly not what the images show. But I would rule this place out just because of that. I would suggest that the hotel updates the pictures and that way the reviews wouldn’t be so bad.
Estada de 3 nits (ag. 2025)

6/10, Acceptable

Jonathan

Viatge en grup
Estada d’1 nit (ag. 2025)

2/10, Horrible

Christopher

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Terrible, disgusting, do not book

Seemed like a complete scam. The photos bore no resemblance to the location. When I booked, the receipt showed a certain street address, but the day before arrival I got an email with a different address. No staff, no lobby, just key-boxes. Carpets were stained and ripped. Room was tiny, dirty and stifling hot. To finish it off, the toilet had not been flushed, meaning that there was either no cleaning at all (so presumably the sheets had not been changed either), or the cleaning was awful. I walked in, looked around and walked out. I have phoned and messaged the "hotel" multiple times with no response at all. I have now contacted the local City authority as I suspect this place is not licensed, and I have contacted hotels.com and my credit card company for a full refund as this seems to be a complete fraud. Stupidly, I did not think to take any photos.
Estada de 5 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Angela

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Avalon

good for 1 or 2 nights small but clean get communications when contacting the staff on whatsapp they respond quickly to any queries
Estada d’1 nit (jul. 2025)

8/10, Bo

Karl

Què li ha agradat: Neteja

Avalon

Cosy! Bedroom ceiling light not working. Smoke alarm red light flashing all night. Comfy bed, very quiet and close to seafront’s
Estada d’1 nit (jul. 2025)

8/10, Bo

Steve

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Nice stay, no issues

Book was good, hotel was ok and as expected for the price paid, slept well with no issues. Booked to attend an event in the area.
Estada d’1 nit (jul. 2025)

8/10, Bo

maurizio

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2025)

4/10, Deficient

Peter

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
There was nobody on site to let you in and when we did get in it was another 90 minutes before we were given our room code to open the door.
Estada de 3 nits (jul. 2025)

2/10, Horrible

Thomas

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
They took over a week to reply to a question, there were no codes available to enter the property or codes for the rooms for multiple guests including me, the standing fan was broken, the bathroom light was broken, the only access to the outside for cooling or a breeze was a dank little courtyard that was literally swarming with mosquitoes, and I received no contact about the broken light and fan for over 6 hours before I left.
Estada d’1 nit (jul. 2025)

8/10, Bo

Ashleigh

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice location and good sized room. Room gets very warm even with the fan provided, as it gets direct sunlight in the morning. Be aware there is no reception of any kind, so you need to make sure you have been sent the building/room code and instructions to get in when you arrive. I hadn’t been emailed mine, and had to call the property phone number to get it, but the help over the phone was very nice and I got what I needed. Otherwise great room for the price.
Estada de 2 nits (jul. 2025)

2/10, Horrible

Stephanie

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
We had a very disappointing experience at this guesthouse and wouldn’t recommend it. Firstly, we were not sent the check-in details or entry codes in advance, meaning we struggled to access the building on arrival. We had to call the property to get this information. All other guests that arrived had the same issue. What was most upsetting, however, was discovering that we’d been placed in a basement room, which was not made clear at the time of booking. We reserved a standard double room with an en-suite, and the photos showed a bright, airy space with natural light. Instead, we were given a dingy, dark basement room with zero natural light and no privacy. People walking past could look directly into the room. It felt more like a converted storage area than a proper guest room. On arrival, we were met with a pile of bin bags and dirty laundry in the hallway just outside the room, creating an awful stench which also seeped into the room. The lack of ventilation made everything worse. The toilet paper was damp, the air was thick and musty, and there were clear signs of neglect, including mould growing at the base of the toilet, a broken window handle, a crack in the window covered in duct tape and a leaking shower due to missing sealant. We raised these issues with the property, but they were unable to offer us an alternative room. This should have been advertised as a basement room at a significantly lower price. We feel ripped off, misled, and regret booking this place.
Estada de 2 nits (jul. 2025)

4/10, Deficient

Arthur

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
No good
Estada de 2 nits (jul. 2025)

4/10, Deficient

Andrew

Què li ha agradat: Neteja

Check-in Details

Make sure you get check-in details before you arrive as you need different access code to for the enterance front door and your room.
Estada d’1 nit (jul. 2025)

2/10, Horrible

Gyorgy

Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Dinesh

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2025)

4/10, Deficient

Stephen

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Had the basement room which smelt of damp.Not impressed.
Estada d’1 nit (jul. 2025)

6/10, Acceptable

Monika

Estada d’1 nit (jul. 2025)

2/10, Horrible

Diana

Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Oscar

Estada de 2 nits (jul. 2025)