GAP Plaza Hotel
Bed and breakfast a Balanga amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament GAP Plaza Hotel





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 36 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació (GAP)

Habitació (GAP)
El més destacat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Escriptori
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Escriptori
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits individuals

Habitació Deluxe, 2 llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Escriptori
Caixa forta
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Corner Capitol Drive & Sampaguita Street, San Jose, Balanga, Bataan, 2100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Crown Royale Hotel
Crown Royale Hotel
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.6 de 10, Bé, 69 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Els àpats establerts se serveixen únicament a l'habitació (no hi ha restaurant ni menú)
L’allotjament també es coneix com a
GAP Plaza Hotel Balanga
GAP Plaza Balanga
GAP Plaza
GAP Plaza Hotel Balanga
GAP Plaza Hotel Bed & breakfast
GAP Plaza Hotel Bed & breakfast Balanga
Preguntes freqüents
Opinions: GAP Plaza Hotel
Opinions
7,6
Bo
7,4/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
6,6/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
ADHAM
2 d’abr. de 2025
ADHAM
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Grant
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Grant
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
TAEWAN
Viatge de negocis
27 de nov. de 2024
TAEWAN
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Sandee
Viatge en família
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sandee
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
ROMEO
16 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ROMEO
Estada de 26 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Jose Romeo, LAS VEGAS
Viatge en família
8 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose Romeo
Estada de 7 nits (oct. 2023)
4/10, Deficient
Camilo
Viatge de negocis
9 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Camilo
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Francisca
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
16 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Francisca
Estada de 8 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Michelle
Viatge en grup
11 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michelle
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Perla
Viatge en família
31 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Perla
6/10, Acceptable
Diagoni
Viatge en família
13 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Diagoni
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Daryl Anne
Viatge en grup, Viatge en família
16 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daryl Anne
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Abraham
Viatge en grup
11 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Abraham
Estada de 2 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Cornelio
Viatge en família
26 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A short but relaxing overnight stay
Cornelio
Estada d’1 nit (març 2022)
4/10, Deficient
Alex
20 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alex
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
Gamaliel
Viatge de negocis
10 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
GAP Stay
Gamaliel
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Marlon
21 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gold Experience
Marlon
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Robert
13 de gen. de 2020
Robert
Estada de 2 nits (gen. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits
27 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
31 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
15 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en grup
22 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Chester
10 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Chester
Estada d’1 nit (juny 2019)
4/10, Deficient
Vincent
2 de maig de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Vincent
Estada de 3 nits (abr. 2019)