Calificación basada en 1.082 comentarios contrastados

4,6 sobre 5
El 100% de los huéspedes lo recomienda
4,6 Limpieza de la habitación
4,7 Servicio y personal
4,6 Comodidad de la habitación
4,5 Estado general del hotel
Opiniones contrastadas de Expedia
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 29 sept. 2023
Comentario de la dirección del hotel
1 oct. 2023 por Denise, la dirección del hotel
Dear Belen,We would like to thank you for taking the time to complete our online survey. Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay.Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future.Kind regards,Denise HuffmanGeneral ManagerComfort Inn Suites
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 27 jul. 2021
Todo estovo genial
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 23 jul. 2021
Todo muy agradable
5 de 5
por un viajero real

Buenisimo bonito barato

Publicado el 17 jul. 2021 en Hotels
Solo pasamos una noche. Pero este hotel sirve si vas a pasar unas vacaciones por la zona. Buen desayuno, excelente limpieza y atención . Hotel nuevo. Mis felicitaciones al staff de trabajo!!!
4 de 5
por un viajero real

Publicado el 20 jun. 2024
Only complaint is that our room was next to the kitchen, which opens early.
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 20 jun. 2024
Great staff, great breakfast!
4 de 5
por un viajero real

Publicado el 20 jun. 2024
Great place to stay for a quick overnight trip.
5 de 5
por un viajero real

Este viajero dejó únicamente su puntuación Publicado el 18 jun. 2024
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 18 jun. 2024
Staff was extremely friendly and my room was spacious, clean and quiet. The breakfast was good. It is easily accessible from highway 81.
5 de 5
por un viajero real desde San Marcos

Publicado el 15 jun. 2024
The hotel was very clean and well-maintained, but the best part was the staff. Ernie was very friendly and proactive, making sure that our stay exceeded expectations. He said the entire staff works together as a team to make sure people don't feel like customers, but actual guests. He credits Denise (manager) for supporting that culture.