Calificación basada en 883 comentarios contrastados

4,4 sobre 5
El 91% de los huéspedes lo recomienda
4,6 Limpieza de la habitación
4,3 Servicio y personal
4,6 Comodidad de la habitación
4,5 Estado general del hotel
Opiniones contrastadas de Expedia
1 de 5
por un viajero real

Publicado el 27 jun. 2022
Me gusto la ubicación y alrededores. No me gustó nada que: -El plato de ducha estuviera sucio y sin aclarar. Esto hizo que me escurriera en varias ocasiones y en una de ellas me golpeé fuertemente en el tobillo. -El lavabo estaba igualmente sucísimo. -Tuve que pedir gel de baño y loción corporal porque no habían. -La caja de Kleenex era decorativa, había uno y aunque deje claro que tenían que reponer, no lo hicieron. -La papelera del baño no la vaciaron. - la tapa del inodoro se la dejaban sin bajar. - La cama no la hacían. Solamente estiraban por fuera el edredón. La sábana de abajo estaba totalmente arrugada. - Solicite que me pidieran un taxi para ir al aeropuerto y no me informaron de que habían pedido un coche de una empresa particular que ni siquiera se podía pagar con tarjeta. Esto me ocasionó un gran trastorno. El conductor no nos dejó bajar, tuvimos que pasar por la empresa para pagar con la tarjeta. En fin un desastre.
5 de 5
por un viajero real desde Santiago

Excelente para fin de semana inolvidable.

Publicado el 30 jun. 2013 en Hotels
Muy buen hotel, bien equipado, excelente comida, atención de primera. Recomendable para parejas jóvenes y mayores.
5 de 5
por un viajero real desde Mexico

Maravilloso!

Publicado el 19 jul. 2011 en Hotels
La ubicación no es muy cercana al corazón de Londres pero vale la pena disfrutar de sus alrededores así como de sus instalaciones.
2 de 5
por un viajero real desde OTTERY ST MARY

Publicado el 24 abr. 2024
Dated - a far cry from the days of when this was a Waldorf brand hotel.. ordinary food, dated and worn out.. unreal that there is a charge to use the pool. Staff were nice.
Comentario de la dirección del hotel
29 abr. 2024 por Greg Crawford, General Manager, la dirección del hotel
Dear James,Thank you for taking time to share your experience following recent stay at Hilton London Syon Park. I am delighted to hear our staff made a memorable impression on you.However, I am saddened to hear that your stay fell below your expectations on this occasion, and I would like to extend my sincerest apologies for all inconveniences causedRegarding your experience with the cost of the Spa, I am very sorry to hear it made you feel annoyed, and I would also like to apologise for that inconvenience caused.The access policy is stated on the welcome message and in the letter that you receive before and on your arrival and the information can be found out in advance from our official website and in Expedia property description.I hope we will be able to welcome you back in the near future.Kind Regards, Greg CrawfordGeneral Manager
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 11 abr. 2024
Extremely satisfied by the service provided by staff for my cousins wedding reception. Great hotel, highly recommend.
Comentario de la dirección del hotel
11 abr. 2024 por Greg Crawford, General Manager, la dirección del hotel
Dear Navotha,Thank you for your kind words and it's wonderful to hear that your cousin's wedding was a joyous occasion. Weddings are such significant events, marking the start of a new chapter in life. I hope we are able to welcome you back in the near future.Kind regards,Greg CrawfordGeneral Manager
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 29 mar. 2024
Lovely room with a beautiful view
Comentario de la dirección del hotel
2 abr. 2024 por Greg Crawford, General Manager, la dirección del hotel
Dear Aran,We are thrilled to hear such good feedback, and we’re proud to be one of the friendliest hotels in the area. Your comfort is our priority, and we strive to provide a truly unique experience. We look forward to serving you again and hope your next stay is just around the corner. Kind Regards, Greg CrawfordGeneral Manager
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 16 mar. 2024
Staff very friendly and helpful. Especially the Night Manager, who went "above snd beyond" to help me with a problem with extensive bird mess on our car (not picked up at the hotel). So at 11 pm he willingly brought cleaning materials and helped get rid of the worst, before paintwork was damaged. Exceptional level of service. Reception clerks very friendly and helpful.
Comentario de la dirección del hotel
19 mar. 2024 por Greg Crawford, General Manager, la dirección del hotel
Dear Myles,Thank you for your feedback and it is good to hear our staff managed to help you to clean your car and I will share this with him. And it is great to hear you had a lovely stay with us and we look forward welcoming you back in the future.Kind Regards, Greg CrawfordGeneral Manager
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 8 mar. 2024
Hotel and Staff were Fantastic.
Comentario de la dirección del hotel
11 mar. 2024 por Greg Crawford, General Manager, la dirección del hotel
Dear Malcolm,It is great to hear you had a lovely stay with us and we look forward welcoming you back in the future.Kind Regards, Greg CrawfordGeneral Manager
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 1 mar. 2024
Comentario de la dirección del hotel
4 mar. 2024 por Greg Crawford, General Manager, la dirección del hotel
Dear Daniel,It is great to hear you had a lovely stay with us and we look forward welcoming you back in the future.Kind Regards, Greg CrawfordGeneral Manager
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 17 feb. 2024
It was lovely
Comentario de la dirección del hotel
20 feb. 2024 por Greg Crawford, General Manager, la dirección del hotel
Dear Etta,It is great to hear you had a lovely stay with us and we look forward welcoming you back in the future.Kind Regards, Greg CrawfordGeneral Manager