Calificación basada en 1.160 comentarios contrastados

3,0 sobre 5
3,0 Limpieza de la habitación
3,3 Servicio y personal
3,2 Comodidad de la habitación
2,7 Estado general del hotel
Opiniones contrastadas de Expedia
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 19 jun. 2024
Bueno
Comentario de la dirección del hotel
19 jun. 2024 por Guest Relations, la dirección del hotel
Dear Sergio, Thank you for the outstanding rating. We are delighted that from check-in through check-out, we were able to provide you with a great stay at Ramada Plaza Marco Polo Beach Resort. We look forward to your return and wish you all the best with your future travels. Thank you, Guest Relations
5 de 5
por un viajero real desde Homestead

Este viajero dejó únicamente su puntuación Publicado el 1 jun. 2024
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 23 may. 2024
Recomendable
Comentario de la dirección del hotel
24 may. 2024 por Guest Relations, la dirección del hotel
Dear Gustavo, Thank you for your five-star review of your stay at the Ramada Plaza Marco Polo Beach Resort and for your recommendation. We are delighted we met your expectations for the perfect beach vacation! We look forward to welcoming you back for another outstanding experience. Thank you,Guest Relations
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 13 may. 2024
Comentario de la dirección del hotel
15 may. 2024 por Guest Relations, la dirección del hotel
Dear Rogelio, Thank you for your outstanding rating. We are glad that we could exceed all of your expectations and that you loved your visit to our hotel. We appreciate you taking the time to let fellow travelers know about your experience, and we look forward to many more visits to Ramada Plaza Marco Polo Beach Resort.Thank you,Guest Relations
4 de 5
por un viajero real

Publicado el 12 may. 2024
El lugar estaba limpio , el personal mi eficiente y profesional ,lugar bien céntrico y con todo alrededor , me gustó
Comentario de la dirección del hotel
14 may. 2024 por Guest Relations, la dirección del hotel
Dear Ms. González, Thank you for the positive review and for taking the time to recognize Ramada Plaza Marco Polo Beach Resort. We are delighted to know how much you enjoyed our refreshing accommodations, convenient location, and the excellent service provided by our staff. Thank you again for being our guest, and we look forward to welcoming you back to the area.Thank you,Guest Relations
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 12 may. 2024
Comentario de la dirección del hotel
2 jun. 2024 por Guest Relations, la dirección del hotel
Dear Lais, It is wonderful to know you enjoyed everything about your time at Ramada Plaza Marco Polo Beach Resort and that we exceeded your expectations. We strive to provide everything needed for the perfect getaway, business stay, or family vacation. We truly appreciate your kind rating, and we hope you will be able to stay with us again soon.Thank you,Guest Relations
3 de 5
por un viajero real

Publicado el 9 may. 2024
Durante la estadía nos fue bastante bien pero luego fue un problema para que atienda el teléfono y poder resolver la devolución del seguro.
Comentario de la dirección del hotel
11 may. 2024 por Guest Relations, la dirección del hotel
Dear Rodrigo, Thank you for being our guest and for your review. While we are glad you had an overall pleasant stay, we regret any inconvenience caused to you due to the incidental charges. We appreciate your feedback as it helps us improve our guest experience. Thank you again for your patience, and we hope to welcome you back soon.Thank you,Guest Relations
2 de 5
por un viajero real

Publicado el 5 may. 2024
Una propiedad que necesita mantenimiento
Comentario de la dirección del hotel
5 may. 2024 por Guest Relations, la dirección del hotel
Dear Jorge, Thank you for choosing us for your recent stay. Please accept our apologies for not meeting your expectations with our accommodations. We strive to keep our property clean and fresh, and we will gladly share your valuable feedback appropriately for our future plans. We hope you will revisit as we would welcome another opportunity to show you why we are a great choice when visiting the area and to provide you with the exceptional stay you deserve.Thank you,Guest Relations
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 22 abr. 2024
Esta buena
Comentario de la dirección del hotel
27 abr. 2024 por Guest Relations, la dirección del hotel
Dear Rolando, We are thrilled you were pleased with every aspect of your stay with us! Thank you for sharing that from check-in to departure, you appreciated the level of service, hospitality and overall experience. All of us at Ramada Plaza Marco Polo Beach Resort look forward to having you stay with us again.Thank you,Guest Relations
3 de 5
por un viajero real

Publicado el 3 abr. 2024
Lo que no me gusto que cuando fui a pedir una toalla de playa la empleada del hotel me la negó, le dije que mi bebé de un año estaba temblando de frío y me contesto que no le importaba, había más personas pidiendo toallas y ella se las negaba y tenía muchas, ella fue a llamar a seguridad y dejo las toallas ahí , entonces otro huésped agarra 3 y me dio una para mi hijo y la empleada del hotel se me fue encima dos veces pidiendo que le regresara la toalla , casi me golpea por la toalla a la que tenía derecho ya que estamos pagando por eso. Me dio mucho coraje y dolor de cabeza por el incidente al ver la insensibilidad de el personal y a mi hijo lo tuve que ir a meter al sauna para que no sufriera más con el frío, mi bebé se enfermo le dio mucha fiebre esa noche y ya no disfrutamos más.
Comentario de la dirección del hotel
5 abr. 2024 por Guest Relations, la dirección del hotel
Dear Linda, Thank you for the constructive feedback. We sincerely apologize for the issues you encountered during your stay and for the lack of empathy our associates have shown. We strive to provide our guests with a relaxing and seamless visit but regret that this was not your experience. We certainly understand the frustration you must have felt and the major inconvenience it caused. We will review your remarks with the appropriate individual to ensure a better guest experience going forward. We hope your son is doing well now, and we would like to welcome you back in the future for the exceptional hospitality you deserve. Thank you once more for your patience.Thank you,Guest Relations