Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Reichegger





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Un assecador de cabells
Bany privat
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Balcó
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Un assecador de cabells
Bany privat
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Balcó
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Un assecador de cabells
Bany privat
Caixa forta
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Weidachstrasse, 4, Villa Ottone, Gais, BZ, 39030
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Kronplatz
Hotel Kronplatz
- Banyera d’hidromassatge
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 24 opinions
Preu actual: 134 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.00 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 14 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Dipòsit pels animals de companyia: 10 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Reichegger
Hotel Reichegger Gais
Reichegger Gais
Hotel Reichegger Gais
Hotel Reichegger Hotel
Hotel Reichegger Hotel Gais
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Reichegger
Opinions
8,8
Excel·lent
9,4/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Mattia
Viatge de negocis
4 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mattia
10/10, Excel·lent
Roberto
7 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Roberto
Estada de 5 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
16 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
LUCIANO
20 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LUCIANO
Estada de 2 nits (ag. 2018)
6/10, Acceptable
NATHALIE
23 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NATHALIE
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Gabri, Savona
27 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
OTTIMO HOTEL!
Gabri
Estada de 3 nits (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
SeNa, Korea
22 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
매우 훌륭합니다
SeNa
10/10, Excel·lent
Lana and Roger, Kaltenbrunn, GE
21 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ski Weekend
Lana and Roger
8/10, Bo
Lino
14 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Grazioso complesso di strutture ben mantenute
Lino
10/10, Excel·lent
Giovanni, ferrara
8 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
perfetto
Giovanni
8/10, Bo
Viatger verificat
14 d’ag. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació