Calificación basada en 993 comentarios contrastados

4,6 sobre 5
El 85% de los huéspedes lo recomienda
4,7 Limpieza de la habitación
4,7 Servicio y personal
4,7 Comodidad de la habitación
4,6 Estado general del hotel
Opiniones contrastadas de Expedia
4 de 5
por un viajero real

Publicado el 28 jul. 2023
En general bien
Comentario de la dirección del hotel
5 sept. 2023 por April Kala | Director of Front Office, la dirección del hotel
Aloha Jose, Mahalo nui loa for taking the time to share your feedback with us, we sincerely appreciate it. We are thrilled to read that your ʻohana had such a memorable stay with us. We look forward to being presented with the opportunity of welcoming you all back to paradise in the near future. Warmest aloha, April Kala Director of Front Office
5 de 5
por un viajero real

Recomiendo ampliamente

Publicado el 15 jul. 2023 en Hotels
El hotel esta muy bonito. Realmente vale la pena llegar a hospedarse ahí. Es de los pocos hoteles con acceso directo a la playa. Playa hermosa. No incluye desayuno. Pero con el fee puedes utilizar estacionamiento, camas de playa, toallas y otras actividades. Lo recomiendo.
Comentario de la dirección del hotel
15 jul. 2023 por Karla Vega, Guest Relations Manager, la dirección del hotel
Aloha Lilia,Con gran alegría recibimos sus comentarios tan positivos. Nos sentimos complacidos de saber que su visita en Fairmont Kea Lani ah llenado sus expectativas en todos los sentidos.Gracias por su reconocimiento a nuestra labor y a la atención de nuestros asociados. Tratamos de que cada uno de nuestros huéspedes y visitantes se sientan como en casa y disfruten cada momento de su estancia.En nombre de nuestra Ohana, esperamos tener el honor de recibirle pronto nuevamente. Tenga por seguro que le estaremos esperando con los brazos abiertos.
4 de 5
por un viajero real

Este viajero dejó únicamente su puntuación Publicado el 26 nov. 2022
4 de 5
por un viajero real

Publicado el 28 feb. 2022
El hotel esta en muy bien ubicado en Wailea, en muy buen estado, los cuartos muy grandes e impecables, con balcón, muy cómodos. Tiene acceso a una muy linda playa. Tiene varias opciones para comer y un market. Supermercado cerca y heladera en el cuarto. Un shuttle al shopping a 3 minutos que va y vuelve continuamente. Me llamo la atención la mala predisposición de una señora del front desk que nos atendía muy mal y de las chicos que nos daban las reposteras en la playa, siempre sucias y de mala gana. Guardan las reposteras y las toallas demasiado temprano y a veces se quedaban sin toallas.
5 de 5
Recomendado
en Todos
por un viajero real

Lujoso y romántico

Publicado el 19 ago. 2016
El hotel est precioso es muy lujoso y los detalles son impresionantes el servicio es espectacular la playa hermosa
Comentario de la dirección del hotel
2 sept. 2016 por Fairmont Kea Lani, la dirección del hotel
Thank you for your wonderful review. It’s outstanding to learn that you had a luxurious experience and especially enjoyed the excellent service and beautiful beach. Your feedback and compliments are greatly appreciated. It will be our pleasure to welcome you back to the resort again soon. Warmest aloha, Younes Atallah
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 10 jun. 2024
Best customer service and food
Comentario de la dirección del hotel
11 jun. 2024 por Karla Vega, Guest Relations Manager, la dirección del hotel
Aloha Jon, Mahalo nui loa for your kind words! We're delighted to hear that you enjoyed both our customer service and food. We strive to provide a memorable experience for all our guests, and your feedback motivates us to keep up the good work. We look forward to welcoming you back again soon. Warmest alohas!!
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 6 jun. 2024
It’s a really nice hotel in a great location.
Comentario de la dirección del hotel
6 jun. 2024 por Karla Vega, Guest Relations Manager, la dirección del hotel
Aloha Vitalii, Mahalo nui loa for your feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and found Fairmont Kea Lani to be in a great location. We strive to provide exceptional experiences for all our guests, and we hope to welcome you back again soon for another wonderful stay. Warmest aloha!
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 6 jun. 2024
Relaxing!
Comentario de la dirección del hotel
6 jun. 2024 por Karla Vega Guest Relations Manager, la dirección del hotel
Aloha Patrick, We're thrilled to hear that you found your stay relaxing! Mahalo for taking the time to share your feedback, and we hope to welcome you back for another relaxing experience in the future! Warmest aloha!
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 3 jun. 2024
I really loved my stay at this property. The sunsets were absolutely gorgeous
Comentario de la dirección del hotel
6 jun. 2024 por Karla Vega Guest Relations Manager, la dirección del hotel
Aloha Elise, Mahalo nui loa for your kind words! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay and that our sunsets added to your experience. We aim to provide a memorable and enjoyable stay for all our guests, and we're delighted that you had such a positive experience in our Ohana Fairmont Kea Lani. We hope to welcome you back again soon for more beautiful sunsets and wonderful memories!
3 de 5
por un viajero real

Publicado el 2 jun. 2024
We had a suite which was large and comfortable. But with a 1,100 per night price. The property has a Hidden $60 a nigh mandatory convenience charge. Breakfast only option is a buffet for $60 a person. Cappuchino will be an additional nine dollar so 40 you are at $70 a person. For that hotel, you would expect more entertainment, more free show In the lobby at night, etc. All in all - Really not worth the money
Comentario de la dirección del hotel
2 jun. 2024 por Karla Vega, Guest Relations Manager, la dirección del hotel
Aloha Yariv, Mahalo sharing your experience with us. We truly value your perspective and apologize for any inconvenience caused by our pricing structure. If you'd like to discuss your concerns further or explore options for enhancing your stay, please feel free to reach out to me directly to the hotel, extension 899-Guest Relations Manager. Your satisfaction is important to us, and we're here to ensure your next visit exceeds your expectations. Karla, Guest Relations Manager.