Apartament sencer
Rinn Higashiyama Sanjo
Apartaments amb cuines bàsiques i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Santuari Yasaka
Galeria de fotos de l’allotjament Rinn Higashiyama Sanjo





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Menjador
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Menjador
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Menjador
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Selected at Check in)

Habitació, no fumadors (Selected at Check in)
El més destacat
Menjador
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

592-1 Shinno-cho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0016
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Traveltine Kyoto Kiyamachi
Hotel Traveltine Kyoto Kiyamachi
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
9.2 de 10, Fantàstic, 56 opinions
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de fum a l'allotjament.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la pol ítica de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Rinn Higashiyama Sanjo Apartment Kyoto
Rinn Higashiyama Sanjo Apartment
Rinn Higashiyama Sanjo Kyoto
Rinn Higashiyama Sanjo Kyoto
Rinn Higashiyama Sanjo Apartment
Rinn Higashiyama Sanjo Apartment Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Rinn Higashiyama Sanjo
9,0
Fantàstic
9,2
Neteja
9,0
Ubicació
9,0
Personal i servei
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
17 de març de 2020
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
hitoshi
Viatge de negocis, Viatge en família
18 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
長期出張の方にオススメ
hitoshi
Estada de 4 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
MARIKO
Viatge en família
19 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARIKO
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Yoko
11 de des. de 2019
Yoko
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
HUNG
18 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
位置極佳
HUNG
Estada de 3 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
31 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Kurin
Viatge de negocis
26 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kurin
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good
Viatger verificat
Estada de 5 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Laura
24 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laura
Estada de 4 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de jul. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de jul. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
EIRINI
12 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EIRINI
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
大変オススメです!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
26 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
2/10, Horrible
Yuki
13 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yuki
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
17 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
John
9 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice little apart-hotel near Higashiyama
John
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
You can’t go wrong by staying here.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
31 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
長期滞在型?
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
28 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Ariffin, Gold Coast, au
Viatge en parella
5 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ariffin
Estada de 3 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Manuel
2 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Barato para lo que ofrece
Manuel
Estada de 3 nits (oct. 2018)








