Calificación basada en 969 comentarios contrastados

4,3 sobre 5
4,4 Limpieza de la habitación
4,6 Servicio y personal
4,2 Comodidad de la habitación
4,1 Estado general del hotel
Opiniones contrastadas de Expedia
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 11 sept. 2024
Excelente ubicación, la habitacion grande y limpia siempre
Comentario de la dirección del hotel
14 sept. 2024 por Patrick Hill (Front Desk Supervisor), la dirección del hotel
¡Gracias por sus comentarios! Nos complace saber que disfrutó de nuestra excelente ubicación y que encontró la habitación espaciosa y limpia. Nuestro equipo de limpieza trabaja arduamente para garantizar que todos los huéspedes tengan una estadía cómoda. ¡Esperamos darle la bienvenida nuevamente en su próxima visita!
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 1 sept. 2024
Comentario de la dirección del hotel
4 sept. 2024 por Patrick Hill (Front Desk Supervisor), la dirección del hotel
Thank you for taking time to leave us such a glowing rating of your stay with us at the Hotel Normandie. We are thrilled to know that we met, and hopefully exceeded your expectations and we hope we will see you again in future travels.
4 de 5
por un viajero real

Publicado el 5 ago. 2024
Es un Hotel viejo , alfombras muy viejas , al entrar al hotel tiene olor , habitaciones cómodas pero en general todo viejo
Comentario de la dirección del hotel
7 ago. 2024 por Adam Ruiz, Front Office Manager, la dirección del hotel
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your comments and understand your concerns regarding the condition of our facilities.As a historic landmark built in 1926, our hotel carries a unique charm and character that many of our guests appreciate. However, we also recognize the importance of maintaining our facilities to ensure a comfortable stay for all our guests and we're sorry we fell short in this regard.Thank you again, we hope to have the opportunity to welcome you back in the future for any even better stay.
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 10 jul. 2024
El hotel se encuentra en perfectas condiciones, es bonito desde la entrada, hasta los pasillos! Y la habitacion es de lo mas linda. Tal ves una cajonera sería de ayuda.
Comentario de la dirección del hotel
10 jul. 2024 por Patrick Hill (Supervisor de recepción), la dirección del hotel
Gracias por tu maravillosa reseña. Estamos encantados de saber que nuestro hotel le pareció bonito y en perfectas condiciones, desde la entrada hasta los pasillos. Es fantástico saber que tu habitación te pareció especialmente bonita.Apreciamos su sugerencia con respecto a la cómoda y ciertamente la consideraremos mientras nos esforzamos por mejorar el alojamiento para nuestros huéspedes.Esperamos darle la bienvenida nuevamente para otra estadía placentera.
5 de 5
por un viajero real desde Monterrey

Publicado el 24 jun. 2024
.
Comentario de la dirección del hotel
24 jun. 2024 por Adam Ruiz, Front Office Manager, la dirección del hotel
Thank you for taking the time to leave us such a kind rating, we greatly appreciate it and look forward to having you with us again soon!
3 de 5
por un viajero real

Debut y despedida…

Publicado el 15 jun. 2024 en Hotels
Check in muy práctico y amables sobre todo JC y su compañero , las instalaciones por donde se encuentran ubicados son ruidosas hay mucho movimiento de tráfico,la habitación es cómoda para 1 sola noche en verdad, por la mañana hay “café” debido a que faltaban 5 minutos para las 9 y ya lo habían retirado sin excusa, y el personal de front desk muy descortés, poco atentos fingieron no hablaban español, después si lo hablaban y además poco respetuosos ambos , el estacionamiento extremadamente Alto el cobro 47us y no te saben decir el porqué , no entiendo aún los hoteles del Koreatown pero nunca más …
Comentario de la dirección del hotel
17 jun. 2024 por Adam Ruiz, Front Office Manager, la dirección del hotel
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We truly appreciate your kind words regarding your check-in and the hospitality provided by CJ and Michael. We are delighted to know that they contributed positively to your experience. We are, however, very sorry to hear about the inconveniences you encountered during your stay. We strive to offer our guests a comfortable and pleasant experience, and it seems we fell short in some areas during your visit. As we are a historic landmark, the architecture of the building does let in more noise than in modern buildings, for this we truly apologize that it did not meet your expectations. The language barrier and the perceived lack of respect are unacceptable, and we will address these issues directly with the team to prevent any future occurrences. Regarding the parking charges, we understand that the cost was higher than expected. Parking rates in Koreatown can be quite high due to the demand and location, but we will work on providing clearer information about these charges at the time of booking and check-in. Your comments have been shared with the relevant departments to ensure that we address these issues promptly. We would love the opportunity to welcome you back in the future to provide a better experience and demonstrate our commitment to excellent service.Thank you again for your feedback.
3 de 5
por un viajero real

Publicado el 26 abr. 2024
excelentes camas y regaderas
Comentario de la dirección del hotel
1 may. 2024 por Adam Ruiz (Front Office Manager), la dirección del hotel
Thank you for providing us with your feedback, we greatly appreciate it and look forward to having you with us again soon!
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 26 abr. 2024 en Hotels
Comentario de la dirección del hotel
27 abr. 2024 por Patrick Hill (Front Office Supervisor), la dirección del hotel
Thank you for the generous rating of your stay here at Hotel Normandie. We are delighted to know that you enjoyed your time with us and we hope we will see you again in the future should you ever find yourself in need of a comfortable place to stay in Los Angeles.
4 de 5
por un viajero real

Publicado el 16 abr. 2024 en Hotels
Comentario de la dirección del hotel
18 abr. 2024 por Adam Ruiz (Front Office Manager), la dirección del hotel
Thank you for providing us with your feedback, we greatly appreciate it and look forward to having you with us again soon!
5 de 5
por un viajero real

Publicado el 15 mar. 2024
Excellent zone and very comfortable
Comentario de la dirección del hotel
15 mar. 2024 por Adam Ruiz (Front Office Manager), la dirección del hotel
Thank you for taking the time to leave us such a kind review, we greatly appreciate it and look forward to having you with us again soon!