Hotel Baía Azul
Hotel amb certificació ecològica amb 2 restaurants i esmorzar gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Baía Azul





VIP Access
Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, vistes a la muntanya

Habitació individual, vistes a la muntanya
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, vistes a la muntanya

Habitació doble, vistes a la muntanya
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, vistes al mar

Habitació individual, vistes al mar
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, vistes al mar

Habitació doble, vistes al mar
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua da Quinta Calaca, 1, Funchal, 9004-530
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Enotel Magnólia
Enotel Magnólia
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 808 opinions
Preu actual: 198 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.00 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 13 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 13 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
L’allotjament també es coneix com a
Baía Azul
Baia Azul Funchal
Baía Azul Funchal
Baia Azul Hotel Madeira
Hotel Baía Azul
Hotel Baia Azul Madeira/Funchal
Hotel Baía Azul Hotel
Hotel Baía Azul Funchal
Hotel Baía Azul Hotel Funchal
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Baía Azul
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
30 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alfonso
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy buen hotel
Alfonso
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
REZA
Viatge en parella
5 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
REZA
10/10, Excel·lent
HRIPSIME
5 de set. de 2024
HRIPSIME
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Jacqueline
16 d’abr. de 2024
Jacqueline
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent hotel
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Fernanda
Viatge en família
18 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Exelente
Fernanda
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 6 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Henk
Viatge en grup
19 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Henk
Estada de 7 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Razvan Catalin
30 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Razvan Catalin
10/10, Excel·lent
Filip
23 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Filip
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
YOUN KWAE
Viatge en família
8 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YOUN KWAE
Estada de 2 nits (març 2023)
8/10, Bo
Nabila
4 de març de 2023
Nabila
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Kamrul
22 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kamrul
Estada de 4 nits (des. 2022)
8/10, Bo
Harri
Viatge en parella
13 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Harri
Estada de 7 nits (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Cláudia
Viatge en família
17 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cláudia
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Linh Phuong
Viatge en família
2 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Linh Phuong
Estada de 7 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Kirsten
Viatge en família
5 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kirsten
Estada de 4 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Holly
Viatge en grup, Viatge en família
2 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Holly
Estada de 4 nits (abr. 2022)
6/10, Acceptable
Laura
Viatge en parella
15 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Laura
Estada de 5 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Aline
9 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente.
Aline
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
michel
Viatge en grup
27 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Amelioration buffet
michel
Estada de 8 nits (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Ricardo
11 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
5-Star Luxury in a great 4-Star Hotel

Ricardo
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Ana P B
28 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ana P B
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Steven
7 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Steven
Estada de 7 nits (des. 2019)