Preguntes freqüents sobre Expedia Rewards • Termes i condicions

Termes i condicions d'Expedia® Rewards

Última revisió: 20 de febrer de 2025
Aplicable a partir del 20 de febrer de 2025

 

Expedia Rewards (d'ara endavant, "Programa") s'ofereix als clients de l'aplicació d'Expedia Spain i d'Expedia.es segons el criteri exclusiu d'Expedia, Inc. (d'ara endavant, "Expedia") i només està disponible per a persones de més de divuit (18) anys que tinguin una adreça electrònica vàlida i que s'hagin subscrit al Programa (d'ara endavant, "Membres"). En participar en el Programa, els Membres poden acumular Punts per reservar i fer viatges vàlids a través del Lloc web d'Expedia. A més, poden bescanviar els Punts disponibles per Recompenses de bescanvi, segons la seva disponibilitat i de conformitat amb aquests Termes i condicions. En aquests Termes i condicions, els termes "tu", "teu", "teva" i "teves" fan referència a qualsevol Membre.

Acceptació d'aquests Termes i condicions

Si no interromps la teva participació en el Programa com a Membre, vol dir que acceptes aquests Termes i condicions. La versió d'aquests Termes i condicions que es troba actualment al lloc web, disponible a www.expedia.es/lp/b/exp-rewards-terms, s'aplicarà fins a l'1 de febrer de 2022 i en substituirà qualsevol versió anterior. Aquests nous Termes i condicions actualitzats s'aplicaran a partir de l'1 de febrer de 2022.

La subscripció al Programa es considerarà nul·la si ho prohibeix la legislació de l'estat o el país de residència del Membre, i aquests Termes i condicions estan subjectes als canvis necessaris per complir la legislació o les normatives corresponents.

Modificació d'aquests Termes i condicions

De tant en tant, Expedia pot modificar aquests Termes i condicions. Sempre procurarem informar-te sobre qualsevol modificació important abans que entri en vigor. A la taula següent s'especifica informació important sobre els períodes de notificació proporcionats en funció del tipus de modificació:

Modificació

Període de notificació

Una modificació important dels Termes i condicions que limita de forma considerable (a) la manera com els Membres (o qualsevol categoria de subscripció) acumulen o bescanvien els Punts; o (b) els Avantatges del programa per als Membres (o qualsevol categoria de subscripció). 

En qualsevol moment, mitjançant l'enviament d'una notificació per escrit als Membres en un període d'avís raonable.

Altres modificacions dels Termes i condicions

En qualsevol moment, sense notificació prèvia als Membres, quan les modificacions et beneficiïn o no t'afectin de manera significativa. Aquestes modificacions s'aplicaran a partir de la data de la seva publicació a  https://www.expedia.es/lp/b/exp-rewards-terms.

Pel que fa a la resta de modificacions, en qualsevol moment mitjançant una notificació per escrit.

Farem servir les dades de contacte que ens has proporcionat al teu Compte per enviar-te les notificacions per escrit. Ets responsable d'actualitzar les dades de contacte si canvien i quan canviïn. Si no interromps la participació en el Programa després dels perío+E28:E47des de notificació mencionats anteriorment, vol dir que acceptes les modificacions notificades que es puguin fer en aquests Termes i condicions.

Activitat inadequada dels Membres

Expedia es reserva el dret de desqualificar qualsevol Membre que manipuli el funcionament del Programa, que incompleixi aquests Termes i condicions o que actuï de manera fraudulenta o enganyosa. Qualsevol intent per part d'un Membre de soscavar el funcionament legítim del Programa es pot considerar una infracció de la legislació penal i civil i, en cas que existeixi l'amenaça d'un intent d'aquesta mena o se'n produeixi un, Expedia es reserva el dret de reclamar una indemnització per danys a aquesta persona en la mesura màxima que permeti la llei.

Expedia té dret a supervisar tota l'activitat del Compte en compliment d'aquests Termes i condicions. Si Expedia té motius raonables per creure que el teu Compte mostra indicis de frau, abús, conducta inadequada o activitat sospitosa (de manera col·lectiva, "Activitat inadequada"), Expedia pot tancar o bloquejar el teu Compte immediatament, i si es confirma que aquest tipus d'Activitat inadequada s'ha produït, pots perdre les Recompenses bescanviables o els Punts acumulats. Si has dut a terme alguna Activitat inadequada, Expedia es reserva el dret d'emprendre les accions legals pertinents i podrà tenir motius per confiscar les Recompenses bescanviables com a resultat d'aquesta activitat. A més, se't podria considerar responsable de les pèrdues monetàries que pateixi Expedia, inclosos els costos i els danys de litigi, i no se't permetrà participar en el Programa en el futur. S'anul·laran els Punts de les Reserves aptes que resultin estar relacionades amb Activitats inadequades i es bloquejarà el Compte associat amb aquesta activitat perquè no pugui tornar a guanyar ni bescanviar Punts. Per impugnar el bloqueig d'un Compte, l'anul·lació de Punts o la confiscació de Recompenses bescanviables, fes servir els enllaços d'aquesta pàgina per contactar amb el Centre d'atenció al client.

Responsabilitat

El Programa s'ofereix sense cap garantia, ni explícita ni implícita, ni condició implícita de cap mena, com ara garanties o condicions implícites de qualitat satisfactòria, adequació per a una finalitat determinada o no infracció, entre d'altres. Expedia no proporciona cap mena de garantia ni representació pel que fa al Programa, excepte en el cas que una garantia particular no es pugui excloure d'acord amb la legislació aplicable, com ara el dret del consumidor.

Expedia no és responsable de cap imprecisió pel que fa a l'obtenció, el bescanvi i l'ús de Punts, tret i només en la mesura que Expedia hagi provocat directament la imprecisió. Expedia no es responsabilitza de les Recompenses bescanviables que, un cop obtingudes, puguin ser objecte de pèrdua, robatori o destrucció, excepte en el cas que un acte negligent o fraudulent per part d'Expedia n'hagi estat el causant.  Els proveïdors i els col·laboradors d'Expedia no tenen cap relació ni responsabilitat pel que fa a l'administració del Programa.

Subjecte a les limitacions establertes en aquests Termes i condicions, acceptes que ni Expedia ni els seus afiliats es consideraran responsables de les pèrdues derivades del Programa o que hi estiguin relacionades (inclosos, per exemple, els usos del Programa o qualsevol retard o impossibilitat d'utilitzar-lo) que no:

(i) hagis pogut preveure de forma raonable ni tu ni Expedia en el moment de la inscripció al Programa;
(ii) hagis sofert ni causat efectivament; i no
(iii) hagin estat causades per un incompliment de les obligacions d'Expedia en virtut d'aquests Termes i condicions o per la nostra falta de cura i habilitat raonables.

Subjecte a les limitacions establertes en aquests Termes i condicions, Expedia no es considerarà responsable en cap cas de les pèrdues comercials o les pèrdues causades als no consumidors, com ara la pèrdua de beneficis o ingressos, entre d'altres.

Cap de les disposicions d'aquests Termes i condicions limita ni exclou la responsabilitat d'Expedia per mort o lesions personals causades per la nostra negligència, per frau o tergiversació fraudulenta, ni per cap altra responsabilitat que no es pugui excloure o limitar legalment d'acord amb la legislació aplicable, com ara el dret del consumidor.

Suspensió i finalització d'aquests Termes i condicions

En la mesura màxima que permeti la llei, Expedia es reserva el dret de suspendre la disponibilitat del Programa o de deixar d'oferir-lo a qualsevol persona, en qualsevol moment i per qualsevol motiu o sense motiu, mitjançant una notificació prèvia i raonable per escrit i sense cap responsabilitat envers tu.

El Programa no té cap data de finalització predeterminada i pot continuar fins que Expedia decideixi finalitzar-lo. Expedia pot finalitzar el Programa en qualsevol moment mitjançant una notificació. En finalitzar el Programa, tindràs noranta (90) dies a partir de la data en què se n'anunciï la finalització per utilitzar els Punts disponibles que quedin al teu Compte. Després d'aquesta data, els Punts s'anul·laran sense cap mena de compensació.

Privadesa

Com a condició de subscripció al Programa, el Membre consent i autoritza Expedia a recollir, utilitzar i divulgar les dades personals recollides per Expedia d'acord amb la Política de privadesa disponible a www.expedia.es/privacy i totes les legislacions de privadesa i protecció de dades aplicables.

Màrqueting

Quan Expedia et vulgui enviar informació promocional sobre els seus productes o serveis, ho farà després d'obtenir el teu consentiment previ. Si no vols continuar rebent informació promocional, posa't en contacte amb el Centre d'atenció al client per sol·licitar que se t'elimini de la llista de màrqueting o utilitza les opcions de cancel·lació de la subscripció incloses als comunicats de màrqueting d'Expedia. Expedia gestionarà la sol·licitud tan aviat com sigui possible de forma raonable, però, en tot cas, no més tard de 30 dies després de rebre-la.

Definicions

"Compte" fa referència a un compte a través del qual es crea un nom d'usuari i contrasenya amb Expedia per poder accedir a Expedia Rewards.

"Punts base" fa referència als punts principals que es poden acumular com a part del programa Expedia Rewards d'acord amb els Termes i condicions. Els Punts base s'acumulen per mitjà de les Reserves aptes. 

"Punts extra" fa referència als Punts addicionals que s'acumulen al Programa i que es poden acumular com a conseqüència de:

(a)  les ofertes promocionals de punts extra de les promocions especials ofertes als Membres de tant en tant (les condicions vinculades a aquestes promocions es proporcionen en el moment de la promoció); o

(b) les ofertes de punts extra ofertes als Membres de tant en tant com a avantatges d'Expedia Rewards i que poden incloure avantatges com ara punts extra addicionals que s'acumulen amb una categoria de subscripció específica, amb les reserves fetes a través de l'aplicació d'Expedia o en reservar allotjaments amb VIP Access.  Aquestes ofertes de punts extra es mostraran als avantatges de categoria pertinents que trobaràs aquí

"Viatge finalitzat" vol dir que el Membre o altres viatgers que tinguin una reserva al Compte han finalitzat la seva estada en un Hotel participant o en un Allotjament de lloguer apte, han realitzat un Vol apte, han utilitzat un Cotxe apte, han utilitzat els bitllets d'una Activitat apta o han finalitzat el Paquet apte.

"Euro" o "€" fa referència a l'euro.

"Allotjament de lloguer apte" fa referència a una reserva independent d'allotjament com a alternativa a un hotel, com ara un complex d'apartaments d'estiueig gestionat per professionals, una vil·la, una casa o un apartament amb mobles, feta al Lloc web d'Expedia i finalitzada o no cancel·lada per un Membre d'Expedia Rewards.

"Activitats aptes" fa referència a les activitats independents, abonades per endavant, reservades al Lloc web d'Expedia i finalitzades o no cancel·lades per un Membre d'Expedia Rewards.

"Reserva apta" fa referència a la reserva d'una Activitat apta, un Vol apte, un Hotel participant, un Cotxe apte, un Allotjament de lloguer apte o un Paquet apte feta al Lloc web d'Expedia.

"Cotxe apte" fa referència a la reserva independent d'un cotxe de lloguer abonada per endavant, feta al Lloc web d'Expedia i finalitzada o no cancel·lada per un Membre d'Expedia Rewards.

"Vol apte" fa referència als vols independents reservats al Lloc web d'Expedia que formen part d'una reserva finalitzada o no cancel·lada per un Membre d'Expedia Rewards.

"Hotel participant" fa referència a la reserva independent d'un hotel abonada per endavant, feta al Lloc web d'Expedia i finalitzada o no cancel·lada per un Membre d'Expedia Rewards.

"Paquet apte" fa referència a les reserves conjuntes de vol + hotel, hotel + cotxe, hotel + vol + cotxe i vol + cotxe fetes al Lloc web d'Expedia i finalitzades o no cancel·lades per un Membre d'Expedia Rewards.

"Lloc web d'Expedia" fa referència a Expedia.es o a l'aplicació mòbil d'Expedia Spain.

"Reserva de categoria apta" fa referència a una Reserva apta que compleix els requisits necessaris per considerar-se un Component de viatge.

"Pagar ara" fa referència a seleccionar l'opció "Pagar ara" en el moment del pagament abans de completar la Reserva apta. Si selecciones l'opció "Pagar ara", Expedia farà servir el mètode de pagament preferit per cobrar immediatament l'import en Euros, menys els cupons o Punts d'Expedia Rewards aplicats en el moment del pagament.

Els "Punts"  s'acumulen com a part d'Expedia Rewards d'acord amb els Termes i condicions i poden fer referència als Punts base, als Punts extra o a una combinació dels dos. Els Punts es poden acumular per mitjà de les Reserves aptes i de les ofertes de punts extra.

"Avantatges del programa" fa referència als avantatges addicionals que rep un client per formar part d'Expedia Rewards, tal com s'estableix aquí i segons les actualitzacions fetes de tant en tant.

"Allotjament" fa referència als Allotjaments de lloguer aptes o als Hotels participants.

"Recompensa bescanviable" fa referència a una reserva feta al Lloc web d'Expedia que un Membre pot abonar (de forma total o parcial) mitjançant el bescanvi de Punts o d'un Cupó de recompensa en virtut d'aquests Termes i condicions. Per cada 100 punts acumulats, es pot descomptar 1 € dels futurs bescanvis aptes.

"Components de viatge" fa referència a un mètode per calcular el progrés per obtenir una categoria.

Per acumular els Punts d'una Reserva apta, has de ser Membre del Programa abans de fer-la i tenir la sessió iniciada al teu Compte quan la facis. No s'acumularan els Punts de les reserves fetes al Lloc web d'Expedia si no has iniciat la sessió al teu Compte o si crees un Compte després de fer la reserva, però abans de finalitzar el viatge.

Com a Membre del Programa, rebràs algunes notificacions relacionades amb el Compte, com ara el resum dels Punts o l'estat de la categoria.  En qualsevol moment, els Membres poden trucar al Centre d'atenció al client per tancar el seu Compte. Un cop hagis tancat el Compte, ja no podràs acumular ni bescanviar Punts ni reclamar els Avantatges del programa. Si tanques el Compte, ja no tindràs accés al teu perfil ni a la informació de l'estat del compte, no acumularàs Punts en reserves futures i no podràs utilitzar els Punts que hagis acumulat, que caducaran immediatament a partir de la data de tancament, per obtenir Recompenses bescanviables. No podràs tornar a activar un Compte tancat. Si més endavant vols tornar a unir-te al Programa, hauràs de crear un compte nou. 

Només acumula Punts el propietari del Compte a través del qual es fa una Reserva apta. La resta de persones que s'especifiquin com a viatgers a l'itinerari no guanyen Punts. Si reserves un viatge com a organitzador de viatges mitjançant la Configuració de l'organitzador del teu compte d'Expedia, el compte de la persona que utilitzis per reservar el viatge només acumularà Punts per la Reserva apta si el seu Compte està inscrit al Programa i si aquesta persona té un Compte actiu.

Després de fer una Reserva apta, la quantitat prevista de Punts que s'acumularan estarà pendent. La quantitat de Punts pendents calculada en el moment de fer una Reserva apta es basa en els detalls de l'itinerari reservat. Els canvis o les cancel·lacions de l'itinerari reservat poden donar lloc a diferències entre la quantitat prevista de Punts pendents i la quantitat real de Punts acumulats per a l'itinerari en qüestió.  Els Punts pendents no es poden fer servir per obtenir Recompenses bescanviables. Perquè els Punts passin d'estar pendents a estar disponibles, el resultat de la Reserva apta ha de ser un Viatge finalitzat, i els Punts estaran disponibles al teu Compte en funció dels períodes de temps identificats a la següent taula de Publicació i conciliació. Quan els Punts estiguin disponibles, el Membre els podrà utilitzar per obtenir Recompenses bescanviables.

No s'acumularan Punts amb les penalitzacions per cancel·lació o canvi imposades pels proveïdors.

Si utilitzes un cupó quan facis una Reserva apta, el valor del cupó es restarà abans de calcular els Punts. Si s'han d'abonar imports addicionals al proveïdor de viatges en el moment del viatge, de l'entrada o de la sortida (com ara un impost local o una taxa del complex turístic), aquests imports no es tindran en compte per calcular els Punts, encara que aquest import s'inclogui en el total que es mostra quan es fa la reserva.

Quan la reserva es faci amb Punts o un Cupó de recompensa, el Membre no podrà guanyar Punts ni Punts extra per aquesta part de la reserva.

Expedia es reserva el dret d'anul·lar o cancel·lar en qualsevol moment els Punts pendents o disponibles que s'hagin acumulat amb un viatge no finalitzat.

Els Punts s'anul·laran o es cancel·laran quan el Membre rebi un reembossament o un crèdit d'Expedia, d'un proveïdor, d'una entitat bancària o d'una entitat emissora. Quan un Membre rep un crèdit o un reembossament parcial d'Expedia o d'un proveïdor a causa d'una cancel·lació dins del període de penalització, no s'acumulen Punts. Quan un Membre rep un crèdit o un reembossament parcial d'Expedia o d'un proveïdor i els Punts es van bescanviar per pagar una part o el total de la Reserva apta, els Punts utilitzats es retornen al Compte del Membre.  Expedia anul·larà o cancel·larà els Punts que s'hagin obtingut mitjançant una activitat fraudulenta o falsa, o amb l'ús d'informació falsificada.

Si el teu compte no reflecteix la quantitat correcta de Punts que hauries d'haver acumulat segons ho hagi determinat Expedia, Expedia es reserva el dret d'informar-te sobre aquesta imprecisió i de modificar el saldo de Punts per corregir-la. Si creus que el teu Compte ha estat objecte d'activitats sospitoses, contacta immediatament amb el Centre d'atenció al client. Si es determina que has estat víctima d'un frau, els Punts que hagis acumulat es podran transferir a un compte nou.

Pots accedir a l'activitat de bescanvi i al saldo de Punts des de la pàgina Activitat d'Expedia Rewards.  El Punts i els Avantatges del programa no tenen valor en efectiu i no es poden transferir a un altre Compte o Membre ni bescanviar per diners en metàl·lic. No pots assignar, vendre, transferir ni donar els Punts a tercers. No tens cap dret de propietat ni cap altra mena d'interès legal pel que fa als Punts. Ets responsable de qualsevol obligació fiscal personal que pugui estar relacionada amb la teva participació en el Programa i amb el bescanvi de recompenses.

Si creus que no has rebut la quantitat correcta de Punts per una Reserva apta, has de posar-te en contacte amb el Centre d'atenció al client en un termini de cent vuitanta (180) dies a partir de la data del Viatge finalitzat. Expedia (de forma raonable) prendrà la decisió definitiva sobre si els ajustaments de Punts de qualsevol mena estan justificats per al viatge en qüestió. En cap cas els Punts passaran de pendents a disponibles de manera manual abans del període de temps identificat a la taula de Publicació i conciliació següent.

Després de fer una Reserva apta, la quantitat prevista de Punts que s'acumularan quedarà com a pendent fins que el resultat de la Reserva apta sigui un Viatge finalitzat i s'hagi confirmat el pagament. Consulta la taula que hi ha a continuació per saber quant de temps poden tardar els Punts a passar d'estar pendents a estar disponibles.

 

 

Reserva aptaTermini de confirmació de punts

Vols 

30 dies després del viatge finalitzat

Paquets    

  • Vol + hotel
  • Vol + cotxe
  • Hotel + vol + cotxe
  • Hotel + cotxe

30 dies després del viatge finalitzat

Hotel pagat en fer la reserva ("Pagar ara")

30 dies després del viatge finalitzat

Hotel pagat durant l'estada ("Pagar més endavant")

35 dies després del viatge finalitzat

Allotjament de lloguer ("Pagar ara") 

30 dies després del viatge finalitzat

Allotjament de lloguer ("Pagar més endavant") 

35 dies després del viatge finalitzat

Cotxes 

Fins a 90 dies després del viatge finalitzat

Activitats 

30 dies després del viatge finalitzat

Els Punts s'acumularan segons les tarifes especificades periòdicament a la pàgina Avantatges d'Expedia Rewards, que es pot consultar a www.expedia.es/lp/b/exp-rewards-faq.

Es poden acumular Punts en fer una Reserva apta al Lloc web d'Expedia amb la sessió iniciada al teu Compte de la manera següent:

  • Vols aptes
    Acumula un (1) Punt base per cada cinc (5) Euros que gastis en reserves de Vols aptes fetes a través del Lloc web d'Expedia amb la sessió iniciada al teu Compte.
  • Reserves aptes (no de vols)
    Acumula un (1) Punt base per cada Euro que gastis en les següents Reserves aptes fetes a través del Lloc web d'Expedia amb la sessió iniciada al teu Compte:
    • Hotels participants
      Condicions addicionals dels hotels: Els Punts es calcularan en funció de l'import pagat, inclosos els impostos i les taxes, a Expedia en el moment de reservar ("Pagar ara"). A més, si esculls "Pagar més endavant" quan reservis un allotjament, o si el pagament de la reserva no es fa a Expedia en el moment de reservar, Expedia canviarà a Euros l'import que s'ha d'abonar a l'allotjament per la reserva de l'allotjament tal com es mostra al Lloc web d'Expedia amb l'objectiu de calcular els Punts. Els imports que s'han d'abonar a l'allotjament (Pagar ara o Pagar més endavant) corresponents a serveis extra que no es reserven al Lloc web d'Expedia (inclosos el servei d'habitacions o de spa, entre d'altres) no es tenen en compte per acumular Punts.
    • Allotjament de lloguer apte
    • Activitats aptes
    • Paquets aptes
    • Cotxes aptes
  • Reserves no aptes
    Les reserves dels serveis següents no es tenen en compte per acumular Punts:
    • Assegurança
    • Paquets de vol + activitat
    • Paquets d'hotel + activitat
    • Paquets de cotxe + activitat
    • Paquets d'hotel + vol + activitat
    • Vols reservats directament a través del lloc web d'una línia aèria, encara que la cerca s'hagi iniciat al Lloc web d'Expedia

De manera periòdica, Expedia pot oferir oportunitats per acumular Punts extra. Cal complir tots els termes i condicions corresponents associats amb l'oferta promocional de Punts extra específica per acumular Punts extra. Els Punts extra acumulats a través d'una oferta promocional de Punts extra es publicaran al teu Compte com a pendents en el moment de fer la reserva i passaran a estar disponibles d'acord amb els termes i condicions específics de l'oferta. Les ofertes promocionals de Punts extra seran vàlides per a les reserves en què s’hagin fet canvis sempre que aquestes reserves continuïn complint tots els requisits i totes les condicions de l’oferta. Les ofertes promocionals de Punts extra no són vàlides per a les reserves cancel·lades. Les ofertes estan limitades al seu destinatari i són intransferibles.  Les ofertes promocionals de Punts extra no es poden bescanviar per diners en metàl·lic i es consideraran nul·les on ho prohibeixi la llei.

Els Punts no caducaran sempre que hagis acumulat Punts en una Reserva apta o hagis bescanviat una Recompensa bescanviable a través del Lloc web d'Expedia al teu Compte com a mínim una vegada cada divuit (18) mesos.  Si no es produeix aquest tipus d'activitat, tots els Punts acumulats al teu Compte caducaran i no es podran recuperar.

Els Punts es poden bescanviar per Recompenses bescanviables subjectes a la disponibilitat i les condicions del proveïdor pertinent tal com s'especifica al Lloc web d'Expedia. 

Els Punts no es poden bescanviar per diners en metàl·lic i no tenen valor en efectiu.  Els Punts no es poden combinar amb cap altre certificat, cupó, descompte, millora, recompensa ni promoció.  Els Punts no es poden bescanviar per les Reserves no aptes mencionades anteriorment ni per altres exclusions incloses en les categories següents. Les Recompenses bescanviables s'ofereixen com a articles promocionals i són nul·les si es venen a canvi de diners en metàl·lic o una altra contraprestació, o si s'alteren o es copien, i no es poden tornar a emetre en cas de destrucció, pèrdua o robatori. Les Recompenses bescanviables no són vàlides on ho prohibeix la llei.

Els Membres poden bescanviar els Punts disponibles per cobrir el cost total o parcial d'un hotel "Pagar ara", inclosos els impostos i les taxes. Els Punts només es poden bescanviar quan es fa el pagament a Expedia en el moment d'efectuar una reserva on es presenta l'opció "Pagar ara".   

Els Punts no es poden utilitzar per cobrir despeses de penalització per canvi o cancel·lació, reserves prepagades ni càrrecs d'altres tipus. Els Punts no es poden bescanviar als allotjaments "Pagar més endavant" ni als allotjaments oferts per Vrbo o EG Vacation Rentals Ireland Limited.    

Els Membres poden bescanviar els Punts disponibles per cupons d'Expedia en diverses tandes (d'ara endavant, "Cupó de recompensa") que es poden aplicar al cost d'un paquet que es limita a la reserva d'un vol + hotel amb tarifa "Pagar ara" feta al Lloc web d'Expedia. Els Cupons de recompensa només es podran emetre fins a un valor màxim de 300 €. Quan bescanviïs Punts per un Cupó de recompensa per l'import seleccionat, se t'emetrà un codi de Cupó de recompensa. El Cupó de recompensa emès s'ingressarà al Compte d'Expedia del Membre i estarà disponible a la pàgina Cupons de l'apartat "El meu compte". Només el Membre pot bescanviar el Cupó de recompensa. Tots els termes o condicions aplicables a cada Cupó de recompensa es confirmaran en el moment de l'emissió. Els Punts bescanviats es restaran del teu Compte en emetre el codi del Cupó de recompensa.

Els Cupons de recompensa només es poden bescanviar per paquets que es limitin a una reserva de vol + hotel amb la tarifa "Pagar ara" feta al Lloc web d'Expedia, sempre que el pagament es faci a Expedia en el moment de fer la reserva. Els Cupons de recompensa s'aplicaran primer a la part de l'hotel del paquet i després a la part del vol, menys els impostos, les taxes o els càrrecs del paquet. Tingues en compte que l'import del cupó que s'hagi aplicat a la part del vol del paquet es reembossarà a la targeta de crèdit després de confirmar la compra; habitualment, el termini és de 10 dies laborables. Un Cupó de recompensa només es pot aplicar a un (1) paquet i a una habitació d'hotel per reserva. Un Cupó de recompensa no es pot utilitzar per reservar diverses habitacions al mateix itinerari. Els Cupons de recompensa no tenen valor en efectiu. Els Cupons de recompensa no es poden combinar ni aplicar a altres certificats, millores, recompenses o cupons. Tots els impostos, les taxes, els càrrecs i els recàrrecs aplicables a la reserva, inclosos, entre d'altres, els de les taxes per l'equipatge, millores de la categoria de seient, persones addicionals, aparcament, telèfon i altres càrrecs aplicables a la reserva, són responsabilitat del viatger, i no es poden aplicar Cupons de recompensa a aquests imports. Els Cupons de recompensa no es poden aplicar al cost de les penalitzacions per canvis o cancel·lacions, a les reserves prepagades, als càrrecs administratius ni a altres càrrecs diversos. Els Cupons de recompensa es consideraran nuls on estiguin prohibits per llei.

No s'emetran reembossaments de Punts per Cupons de recompensa que no s'hagin utilitzat o que hagin caducat. Els Cupons de recompensa caduquen un any després de la seva emissió.

Els Membres poden bescanviar els Punts disponibles per pagar el cost parcial o total d'un cotxe de lloguer en els casos en què es faci el pagament a Expedia en el moment de fer la reserva. Es tracta de l'opció "Pagar ara", disponible després d'haver seleccionat la classe de cotxe.

Els Membres poden bescanviar els Punts disponibles per pagar el cost parcial o total d'una activitat en els casos en què es faci el pagament a Expedia en el moment de la reserva. 

L'estat de categoria és un avantatge de la subscripció a Expedia Rewards. Els Membres s'uneixen al Programa amb una categoria Blue i han de complir els criteris que s'especifiquen a continuació per obtenir una categoria superior. Com a alternativa, Expedia o els seus col·laboradors poden oferir-te l'estat de categoria Silver o Gold d'Expedia Rewards en funció dels criteris següents o dels criteris especificats pel col·laborador. Només les Reserves aptes fetes amb la sessió iniciada al teu Compte es tenen en compte per arribar a la categoria Silver o Gold. Pot ser que alguns avantatges de la categoria i algunes ofertes del Programa no estiguin disponibles per a Membres que no resideixin a Espanya.

Els Membres poden optar a les categories Silver o Gold si guanyen el nombre especificat de Components de viatge en un any natural tal com s'indica a la taula següent. Perquè un Component de viatge es comptabilitzi per optar a la categoria Silver o a la categoria Gold, ha de tenir un valor de 20 € o més (impostos i taxes inclosos).

Els cupons que s'apliquen en el moment del pagament no s'inclouen en el valor aportat als Components de viatge. Els Punts utilitzats en una Recompensa per bescanvi s'inclouen en el valor aportat als Components de viatge.

Silver

10 components de viatge en un any natural

Gold

25 components de viatge en un any natural


Els Components de viatge acumulats en Reserves de categoria aptes des de l'1 de gener de cada any natural fins a les 23:59 (hora central europea) del 31 de desembre de cada any natural es tenen en compte per optar a un estat de categoria.

Un viatge que comenci en un any natural i finalitzi en el següent any es tindrà en compte per obtenir la teva categoria de l'any natural actual i el posterior de manera proporcional.  Un cop obtinguda la categoria, serà vàlida durant la resta de l'any natural en què s’hagi obtingut, el següent any natural complet i fins al 28 de febrer de l'any següent, tret que s'especifiqui el contrari.

A continuació, s'indiquen les reserves que es poden tenir en compte per obtenir una categoria superior.  Els Components de viatge s'acumulen en el moment del Viatge finalitzat i el teu progrés es mostra a la pàgina Activitat d'Expedia Rewards. Els Membres que no optin a la categoria Gold o a la categoria Silver en un any natural d'acord amb aquests Termes i condicions optaran a la categoria determinada pel nombre de Components de viatge acumulats durant l'any natural anterior. 

  

Més informació sobre el programa actual: