Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Le Petit CHARME-INN





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
9,6 sobre 10
Magnífic
(15 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
9,0 sobre 10
Fantàstic
(14 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Metzggasse 28, Zermatt, VS, 3920
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Restaurant Le Mazot Zermatt
Hotel Restaurant Le Mazot Zermatt
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Servei de neteja
9.2 de 10, Fantàstic, 119 opinions
Preu actual: 182 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.00 CHF per persona i per nit per adult, i 2.00 CHF per nit per client d'entre 9 i 16 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 9 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 10.00 CHF per animal de companyia per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
A prop de l'allotjament s'estan fent obres, de manera que pot haver-hi sorolls i molèsties
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 2 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Le Petit Hôtel Zermatt
Le Petit Zermatt
Petit CHARME-INN Hotel Zermatt
Petit CHARME-INN Hotel
Petit CHARME-INN Zermatt
Petit CHARME-INN
Le Petit CHARME-INN Hotel
Le Petit CHARME-INN Zermatt
Le Petit CHARME-INN Hotel Zermatt
Preguntes freqüents
Opinions: Le Petit CHARME-INN
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Chiekling Lisa, London
Viatge en grup
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chiekling Lisa
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Julia
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julia
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Dalton
Viatge en grup
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dalton
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
KYO
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KYO
Estada de 6 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Maria
Viatge en parella
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en família
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
David
14 de juny de 2025
David
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Ginette
Viatge en parella
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ginette
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Caiwei
13 de juny de 2025
Caiwei
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
David
Viatge en família
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions

David
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Benone
Viatge en família
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Benone
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Analiza
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Analiza
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Beatriz, Killeen
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Beatriz
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Shane A
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Shane A
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
jian
Viatge en família
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jian
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jan
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Stay in a Perfect Locat
Jan
Estada de 5 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Gary
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Small and friendly, great location.
Gary
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Birgir
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Birgir
Estada de 9 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Nancy
Viatge en parella
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nancy
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
28 de març de 2025
Andrew
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Lingxi
Viatge en família
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lingxi
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Compton
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Compton
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo atendimento e ótimo café da manhã.
Carlos
Estada de 2 nits (març 2025)