Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Top Malioboro Hotel





Opinions
6,2 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 2 llits individuals

Habitació superior, 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit doble

Habitació superior, 1 llit doble
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Business Double Room

Business Double Room
Carregar totes les fotos de: Business Twin Room

Business Twin Room
Carregar totes les fotos de: Superior Twin Room

Superior Twin Room
Carregar totes les fotos de: Superior Double Room

Superior Double Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe King Room

Deluxe King Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan HOS Cokroaminoto No. 145, Tegalrejo, Yogyakarta, 55292
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 150000 IDR per adult.
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 150000 IDR per adult
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 40000 IDR per adult i 20000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 170000.0 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Zodiak Cokroaminoto
Zodiak Cokroaminoto Hotel
Zodiak Cokroaminoto Hotel Yogyakarta
Zodiak Cokroaminoto Yogyakarta
Top Malioboro Hotel Yogyakarta
Top Malioboro Yogyakarta
Top Malioboro
Top Malioboro Hotel Hotel
Top Malioboro Hotel Yogyakarta
Top Malioboro Hotel Hotel Yogyakarta
Preguntes freqüents
Opinions: Top Malioboro Hotel
Opinions
6,2
7,6/10
Neteja
6,8/10
Personal i servei
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
23 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de des. de 2018
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
25 de jul. de 2018
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
20 de maig de 2018
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2018)
8/10, Bo
David
9 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean and friendly.
David
6/10, Acceptable
Dedi
8 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ga dapat sarapan
Dedi
6/10, Acceptable
Jumaroh
2 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Hotel yg nyaman dan bersih
Jumaroh
4/10, Deficient
Viatger verificat
9 d’ag. de 2015
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
business hotel @ jogjakarta
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
10 de febr. de 2015
close to central bussiness district
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Guylaine, St-Eustache, Qc. Canada
6 de febr. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Modern hotel
Guylaine
4/10, Deficient
Viatger verificat
14 de gen. de 2015
Què no li ha agradat: Personal i servei
hotel biasa
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de des. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
good hotel
Viatger verificat
8/10, Bo
elb, K
8 de nov. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Reasonable price,clean,new hotel and comfortable
elb
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de nov. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
2 NIGHT AT ZODIAK
Viatger verificat
4/10, Deficient
Traveller, Malaysia
29 d’ag. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Poor noise isolation
Traveller
4/10, Deficient
au, Sydney
9 de juny de 2014
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions