The Alana Hotel & Conference Center Malioboro Yogyakarta by ASTON
Hotel amb servei complet de spa i a prop de l'atractiu següent: Carrer Malioboro
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Alana Hotel & Conference Center Malioboro Yogyakarta by ASTON





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 40 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Premier

Habitació amb dos llits individuals Premier
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Per cable
Massatge a l'habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Per cable
Massatge a l'habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Per cable
Massatge a l'habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Premier

Habitació doble Premier
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Per cable
Massatge a l'habitació
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl Mayjen Sutoyo No. 52, Yogyakarta, Yogyakarta, 55143
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Alana Yogyakarta Hotel and Convention Center
The Alana Yogyakarta Hotel and Convention Center
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.8 de 10, Excel·lent, 19 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 100000 IDR per adult i 50000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 120000 IDR per vehicle.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel NEO Awana Yogyakarta
Hotel NEO Awana
NEO Awana Yogyakarta
NEO Awana
Hotel NEO+ Awana
Hotel NEO+ Awana Yogyakarta by ASTON
The Alana Hotel Conference Center Malioboro Yogyakarta by ASTON
Preguntes freqüents
Opinions: The Alana Hotel & Conference Center Malioboro Yogyakarta by ASTON
Opinions
8,6
Excel·lent
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
YOUNGMIN
21 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YOUNGMIN
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Moses
9 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Moses
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
ABDELAZIZ
19 de des. de 2023
ABDELAZIZ
Estada de 3 nits (des. 2023)
4/10, Deficient
CHIEN HSING
Viatge de negocis
26 de set. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHIEN HSING
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Mattiazzi, Jakarta
Viatge en parella
18 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mattiazzi
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
27 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
satisfying stay at Neo Awana
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
16 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
21 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Ravindran
5 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ravindran
Estada d’1 nit (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Maulina
Viatge en família
28 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Maulina
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
yeongjin
9 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
룸 에어컨이 불량해서 결국 교체
yeongjin
Estada de 2 nits (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Khalid
20 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Khalid
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de març de 2019
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 7 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Franziska
24 de nov. de 2018
Franziska
Estada de 3 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Eiza, Kuala Lumpur, MY
6 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eiza
Estada de 4 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2018)