Hotel Neo Malioboro by ASTON
Hotel amb aparcament gratuït, molt a prop de Carrer Malioboro
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Neo Malioboro by ASTON





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 40 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació (Superior)

Habitació (Superior)
9,4 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Minibar
Cafetera/tetera
Per cable
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Minibar
Cafetera/tetera
Per cable
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitori independent
Bany privat
Minibar
Cafetera/tetera
Per cable
Carregar totes les fotos de: Superior Room

Superior Room
Carregar totes les fotos de: Junior Suite

Junior Suite
Carregar totes les fotos de: Family Room

Family Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Room

Deluxe Room
Carregar totes les fotos de: Superior Pool View

Superior Pool View
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Pasar Kembang No. 21, Yogyakarta, Yogyakarta, 55271
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Swiss-Belboutique Yogyakarta
Swiss-Belboutique Yogyakarta
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.4 de 10, Excepcional, 282 opinions
Preu actual: 47 €
taxes i impostos inclosos
7 de jul. - 8 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 140000 IDR per adult i 70000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 250000.0 IDR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel NEO Malioboro Yogyakarta
Hotel NEO Malioboro
NEO Malioboro Yogyakarta
NEO Malioboro
Hotel NEO Malioboro
Neo Malioboro By Aston
Hotel Neo Malioboro by ASTON Hotel
Hotel Neo Malioboro by ASTON Yogyakarta
Hotel Neo Malioboro by ASTON Hotel Yogyakarta
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Neo Malioboro by ASTON
Opinions
8,6
Excel·lent
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jusni
Viatge en grup
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jusni
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
ITARU
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ITARU
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
YUSUKE
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
YUSUKE
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
thomas
Viatge en família
1 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
thomas
Estada de 2 nits (set. 2024)
2/10, Horrible
Abuzer
25 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Abuzer
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Eugene
Viatge de negocis
4 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eugene
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
knut
Viatge en grup
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
knut
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Diana
Viatge en parella
22 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Diana
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
David Thor
19 d’ag. de 2024
David Thor
Estada de 4 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
jeongmo
7 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jeongmo
Estada de 4 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Fumiko
21 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fumiko
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Kok Cristal Su
Viatge en parella
29 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Kok Cristal Su
Estada de 4 nits (juny 2024)
6/10, Acceptable
Lien
17 de juny de 2024
Lien
Estada de 4 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
ana
Viatge en família
24 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ana
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
chi yan pamela
23 de maig de 2024
chi yan pamela
Estada de 3 nits (maig 2024)
8/10, Bo
STEPHANIE
Viatge en parella, Viatge en grup
16 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
STEPHANIE
Estada de 3 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Aan, Portland
15 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aan
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Michelle
Viatge en parella
9 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michelle
Estada de 3 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Ayako
3 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ayako
Estada de 2 nits (maig 2024)
2/10, Horrible
Trias
Viatge en família
18 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
Trias
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
deshan
Viatge en família
13 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
deshan
Estada de 6 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Shinya
11 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shinya
Estada de 2 nits (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Yuta
Viatge en parella
30 de març de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuta
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Daichi
Viatge en grup
24 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daichi
Estada de 2 nits (març 2024)