Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Golden Cross Hotel





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple, bany compartit

Habitació quàdruple, bany compartit
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Capçal de dutxa tipus cascada
Cuina compartida/comuna
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Capçal de dutxa tipus cascada
Cuina compartida/comuna
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Capçal de dutxa tipus cascada
Cuina compartida/comuna
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Capçal de dutxa tipus cascada
Cuina compartida/comuna
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

44 Rosemont Rd, Waihi, Waikato, 3610
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Goldmine Motel
Goldmine Motel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
9.2 de 10, Fantàstic, 105 opinions
Preu actual: 97 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 10.00 NZD per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: 16.50 NZD per adult i 16.50 NZD per nen (preu aproximat).
- Cal pagar un càrrec per l'ús de tovalloles (si ho prefereixen, els clients poden portar les seves).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Golden Cross Hotel Waihi
Golden Cross Waihi
Golden Cross Hotel Hotel
Golden Cross Hotel Waihi
Golden Cross Hotel Hotel Waihi
Preguntes freqüents
Opinions: Golden Cross Hotel
Opinions
7,4
Bo
8,8/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
4,6/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
27 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (març 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de març de 2021
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Safe, Comfortable, Clean
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
Mike, Auckland
12 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mike
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Hanne
20 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Hanne
Estada d’1 nit (març 2020)
4/10, Deficient
Christine
13 de març de 2020
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Disaster in waihi......
Christine
Estada d’1 nit (març 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
15 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
22 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Susan
12 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Convenient stay in town
Susan
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Dave
22 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dave
Estada de 2 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
10 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)