Hotel Cap Polonio
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Port d'Ushuaia
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Cap Polonio





VIP Access
Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 62 €
8 d’ag. - 9 d’ag.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, 1 dormitori

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, 1 dormitori
8,8 sobre 10
Excel·lent
(10 opinions)
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard, 1 dormitori

Habitació triple estàndard, 1 dormitori
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard, 1 dormitori

Habitació quàdruple estàndard, 1 dormitori
9,8 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. San Martín 746, Ushuaia, Tierra del Fuego, 9410
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Albatros Hotel
Albatros Hotel
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 395 opinions
Preu actual: 138 €
7 d’ag. - 8 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Cap Polonio
Cap Polonio Ushuaia
Hotel Cap Polonio
Hotel Cap Polonio Ushuaia
Hotel Cap Polonio Hotel
Hotel Cap Polonio Ushuaia
Hotel Cap Polonio Hotel Ushuaia
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Cap Polonio
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
GERARDO
Viatge en família
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
GERARDO
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
MAYRA
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MAYRA
Estada de 9 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Allison
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Allison
Estada de 4 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Farid
Viatge en família
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Farid
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sergio
Viatge en grup
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sergio
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Alfredo
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gran hotel calidez garantizada
Alfredo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sol
Viatge en família amb nens petits
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sol
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Alexandre
Viatge en família
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo hotel
Alexandre
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel Cifuentes
Viatge en parella, Viatge en família
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel Cifuentes
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect hotel
Carlos
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alfredo
29 d’abr. de 2025
Alfredo
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Kurt
29 d’abr. de 2025
Kurt
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcela
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcela
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Martin Jesus, Miami
22 d’abr. de 2025
Martin Jesus
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Melissa
Viatge en família
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Melissa
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Clarence, Kingsport
Viatge en parella
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Clarence
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Zenilda
3 d’abr. de 2025
Zenilda
Estada de 4 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Gerard
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Gerard
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Central location, comfortable room
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
manuel
Viatge en família
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
manuel
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
David De
Viatge en parella
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
David De
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Omar
Viatge en grup
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Omar
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ray, SABANA SECA
Viatge en grup
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ray
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 3 nits (febr. 2025)