Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Suarti Boutique Village





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Dúplex tradicional, 2 dormitoris, piscina privada, vistes a la piscina

Dúplex tradicional, 2 dormitoris, piscina privada, vistes a la piscina
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Piscina privada
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
2 Dormitoris
Barnussos
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Barnussos
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Vil·la familiar, piscina privada (with Kitchenette)

Vil·la familiar, piscina privada (with Kitchenette)
El més destacat
Pati
Menjador independent
Amb aïllament acústic
Piscina privada
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
2 Dormitoris
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Vil·la tradicional, 1 dormitori, piscina privada

Vil·la tradicional, 1 dormitori, piscina privada
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Piscina privada
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Barnussos
Capçal de dutxa tipus cascada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Raya Nyuh Kuning, Pengosekan, Ubud, Bali, 80571
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 202500 IDR per adult i 101250 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 675000 IDR per vehicle només l'anada.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-20:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Suarti Boutique Village Hotel Ubud
Suarti Boutique Village Hotel
Suarti Boutique Village Ubud
Suarti Boutique Village
Suarti Boutique Village Ubud, Bali
Suarti Boutique Village Ubud
Suarti Boutique Village Hotel
Suarti Boutique Village Hotel Ubud
Preguntes freqüents
Opinions: Suarti Boutique Village
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Anne
Viatge en família
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anne
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Shane
Viatge en grup
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shane
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Femke
Viatge en família
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aanrader
Femke
Estada de 5 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
YAMASAWA
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
YAMASAWA
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Cristina
17 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cristina
Estada de 5 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Harjasleen
24 de jul. de 2024
Harjasleen
Estada de 3 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Jean-Marc
Viatge en família
21 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
A éviter si vous souhaitez vous reposer au calme.
Jean-Marc
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
María Isabel
26 d’abr. de 2024
María Isabel
Estada de 2 nits (abr. 2024)
4/10, Deficient
Nicole
7 de juny de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Nicole
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Philippe
25 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Philippe
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Philippe
19 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Philippe
Estada de 2 nits (febr. 2020)