Hotel Palmeras de Luz
Hotel als afores amb 2 banyeres d'hidromassatge i spa complet
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Palmeras de Luz





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un cobrellit
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Per cable
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un cobrellit
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Per cable
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni

Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un cobrellit
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Per cable
S'hi admeten animals de companyia
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Carretera Central 27 94, Moniquirá, Boyaca, 0
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

La Floresta de Cite Hotel
La Floresta de Cite Hotel
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
6.4 de 10, 6 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 30000 COP per animal de companyia per nit.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 100000 COP.
- Càrrec per l'ús del bressol: 45000 COP per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 100000 COP per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L'horari de la piscina és el següent: 10:00-17:00.
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Palmeras Luz Moniquira
Hotel Palmeras Luz
Palmeras Luz Moniquira
Hotel Palmeras de Luz Hotel
Hotel Palmeras de Luz Moniquirá
Hotel Palmeras de Luz Hotel Moniquirá
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Palmeras de Luz
Opinions
8,8
Excel·lent
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
JUAN RICARDO
Viatge en família
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JUAN RICARDO
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Nestor
Viatge en família
22 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Es un buen hotel y puede mejorar el restaurante
Nestor
Estada d’1 nit (gen. 2024)
2/10, Horrible
Michael
Viatge en parella
10 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bien
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Oscar
8 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Oscar
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Pablo
Viatge en parella
28 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Pablo
Estada de 3 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Luis Francisco
2 de jul. de 2023
Luis Francisco
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
14 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2023)
6/10, Acceptable
Julio Cesar
Viatge en família
4 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Julio Cesar
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
Oscar
Viatge en família
31 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Oscar
8/10, Bo
Oscar
Viatge en parella
17 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Oscar
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Paola
Viatge en família
12 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paola
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
ERICO
29 de juny de 2022
ERICO
Estada de 3 nits (juny 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel familiar
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Julian
25 d’abr. de 2022
Julian
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
samy
7 de març de 2022
samy
Estada d’1 nit (març 2022)
6/10, Acceptable
Angélica María
13 de febr. de 2022
Angélica María
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en família
17 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada de 2 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
GLORIA ESPERANZA
3 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buen sitio de descanso, muy aseado y muy buena ate

GLORIA ESPERANZA
Estada de 4 nits (des. 2021)
6/10, Acceptable
Richar
15 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Richar
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Edward
8 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edward
Estada de 2 nits (març 2021)
10/10, Excel·lent
Gabrielina
Viatge en família
13 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LINA COLOMBIA
Gabrielina
Estada de 7 nits (febr. 2021)
8/10, Bo
William
Viatge en família
7 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
William
Estada de 2 nits (des. 2020)
8/10, Bo
Wilson
Viatge en família
3 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Habitación
Wilson
Estada de 2 nits (des. 2020)