Hotel Plaza Muisca
Hotel a Tunja amb servei de recepció obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Plaza Muisca





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 31 €
12 d’ag. - 13 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Banyera d'hidromassatge
Minibar
Per cable
Armari rober o de rebost
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Banyera d'hidromassatge
Minibar
Per cable
Armari rober o de rebost
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Carrera 10 24-96, Nieves, Tunja, 150001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Ayenda Bochica
Ayenda Bochica
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Servei de recepció obert les 24 hores
8.8 de 10, Excel·lent, 5 opinions
Preu actual: 36 €
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 15000 COP per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Plaza Muisca Tunja
Plaza Muisca Tunja
Plaza Muisca
Hotel Plaza Muisca Hotel
Hotel Plaza Muisca Tunja
Hotel Plaza Muisca Hotel Tunja
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Plaza Muisca
Opinions
7,8
Bo
8,4/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Cristian Fernando
Viatge de negocis
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cristian Fernando
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
isaac
19 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Revisar bien antes de reservar
isaac
Estada d’1 nit (jul. 2024)
2/10, Horrible
Elizabeth
6 de jul. de 2022
Elizabeth
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Edgar
15 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
centrico
Edgar
Estada d’1 nit (gen. 2022)
6/10, Acceptable
Juliana
15 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comentario de estadia
Juliana
Estada d’1 nit (nov. 2021)
6/10, Acceptable
Jorge
Viatge de negocis
6 d’ag. de 2021
Ok
Jorge
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
ghulam
9 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ghulam
Estada d’1 nit (juny 2021)
8/10, Bo
Oscar
1 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oscar
Estada d’1 nit (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Maria
5 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Xiomara
Viatge de negocis
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Xiomara
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
GUILLERMO
6 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Non male
GUILLERMO
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
MARTHA C.
13 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
BIEN
MARTHA C.
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
David Fernando
Viatge en grup
30 de des. de 2019
David Fernando
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
ERICO JUAN, Bogotá, D. C.
21 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bueno y bien ubicado
ERICO JUAN
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Edmond
23 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Happy customer
Edmond
Estada de 3 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
7 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels