Spa SHIOSAI
Ryokan a Toyoura, a la vora de l'aigua i amb aparcament gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Spa SHIOSAI





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un cobrellit
Combinació de dutxa i banyera
Vàter amb bidet electrònic
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un cobrellit
Vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Arahama-cho 109, Toyoura, Hokkaido, 049-5415
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Cocoa
Hotel Cocoa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Servei de neteja
- Habitacions insonoritzades
8.6 de 10, Excel·lent, 320 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar japonès: 2200 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
L'horari d'accés a les aigües termals és el següent: 15:00-22:00
Cal reservar el bany privat (onsen d'estil japonès) amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
Preguntes freqüents
Opinions: Spa SHIOSAI
Opinions
9,0
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
??
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Alex
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alex
Estada de 7 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Dona
Viatge en parella
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dona
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Takeo
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Takeo
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Zakhar
21 de febr. de 2025
Zakhar
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
YUEN, Hong Kong
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YUEN
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Qimin
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Qimin
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jens
Viatge en família
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jens
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
CHYHUA
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHYHUA
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Zachary
Viatge en grup
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Relaxing spa by the sea

Zachary
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
shiyuko
31 de des. de 2024
shiyuko
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
maho
15 de des. de 2024
maho
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
NAOKI
29 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
NAOKI
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Akinori
Viatge en família amb nens petits
22 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Akinori
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
??
7 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Ainsley
Viatge en grup
6 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ainsley
Estada d’1 nit (gen. 2024)
4/10, Deficient
Takuro, Niza
5 de gen. de 2024
Takuro
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
David
16 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 7 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
MASATO
Viatge de negocis
29 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MASATO
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Winnie
Viatge en família
9 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions