Theatel Haneda II
Hotel a Tòquio, a prop de l'atractiu següent: Badia de Tòquio
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Theatel Haneda II





Serveis populars
El preu actual és de 52 €
5 d’ag. - 6 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors (Theater Double)

Habitació doble, no fumadors (Theater Double)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Microones
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
7,8 sobre 10
Bé
(13 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Microones
També et pot agradar

Grand Prince Hotel Shin Takanawa
Minato
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 1.372 opinions
Preu actual: 109 €
12 d’ag. - 13 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

4-4-6, Haneda, Otaku, Tokyo, Tokyo Prefecture, 144-0043
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Minn Haneda Airport
Minn Haneda Airport
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.0 de 10, Molt bé, 86 opinions
Preu actual: 37 €
7 d’ag. - 8 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i pagaments realitzats amb el mòbil; no s'accepten pagaments en efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Alipay, Google Pay, Apple Pay, PayPay, Merpay, LINE Pay i PayPal.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Theatel Haneda Ⅱ
shiateru haneda 2
Theatel Haneda II Hotel
Theatel Haneda II Tokyo
Theatel Haneda II Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: Theatel Haneda II
Opinions
7,6
Bo
7,6/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
?
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Yasunori
Viatge en família
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yasunori
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
T
10 de jul. de 2025
T
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mia Hernandez
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mia Hernandez
Estada de 6 nits (març 2025)
4/10, Deficient
MASARU
Viatge en grup
30 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions




MASARU
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Victoria
Viatge en parella
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Victoria
Estada de 13 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Shinya, culver city
15 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Shinya
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
??
15 de juny de 2025
??
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jinghong
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Jinghong
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
けいのすけ
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
けいのすけ
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
zahra
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
zahra
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
YUMIKO
4 de maig de 2025
YUMIKO
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
れいな
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
れいな
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jonathan
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonathan
Estada de 13 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Bratan
Viatge en grup
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bratan
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Tristan
Viatge en família amb nens petits
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Tristan
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Deyanira, Monterrey
Viatge en família
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Deyanira
Estada de 9 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
SUZUNE
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
SUZUNE
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
jack, Miami Beach
Viatge en grup
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jack
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Liam
Viatge en grup
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
It's a good place to hold your stuff.
Liam
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rachel
7 d’abr. de 2025
Rachel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
SHIBANOHIROMI
4 d’abr. de 2025
SHIBANOHIROMI
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kunal
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kunal
Estada d’1 nit (març 2025)