Sakura Sky Hotel
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Tokyo Skytree
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Sakura Sky Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 63 €
13 d’ag. - 14 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, no fumadors (2 Single+1 Sofa bed, Shower)

Habitació triple, no fumadors (2 Single+1 Sofa bed, Shower)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(12 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Assecadora
Un cobrellit
Dormitoris
Sofà llit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (Japanese Modern, Shower)

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (Japanese Modern, Shower)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Assecadora
Un cobrellit
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (Short Stay 8PM-10AM, Shower)

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (Short Stay 8PM-10AM, Shower)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Assecadora
Un cobrellit
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals familiar, no fumadors (Japanese, 2 Single beds+Futon, Shower)

Habitació amb dos llits individuals familiar, no fumadors (Japanese, 2 Single beds+Futon, Shower)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Assecadora
Un cobrellit
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació, 4 dormitoris, no fumadors (Private Floor, 4-9 Adults, Shower)

Habitació, 4 dormitoris, no fumadors (Private Floor, 4-9 Adults, Shower)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Assecadora
Un cobrellit
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals Comfort, 2 llits individuals, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Assecadora
Un cobrellit
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (No Cleaning during stay, Shower)

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (No Cleaning during stay, Shower)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Assecadora
Un cobrellit
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (Shower)

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (Shower)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(9 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Assecadora
Un cobrellit
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals, no fumadors, banyera

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals, no fumadors, banyera
7,6 sobre 10
Bé
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Assecadora
Un cobrellit
Dormitoris
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Centurion Hotel Ikebukuro
Toshima
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
8.4 de 10, Molt bé, 1.003 opinions
Preu actual: 62 €
12 d’ag. - 13 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

4-9-3 Kotobashi, Tokyo, Tokyo, 130-0022
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Tobu Hotel Levant Tokyo
Tobu Hotel Levant Tokyo
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.4 de 10, Excepcional, 2.564 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Alipay, PayPay, Merpay, LINE Pay i R Pay.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
SAKURA SKY HOTEL Tokyo
SAKURA SKY Tokyo
SAKURA SKY HOTEL Hotel
SAKURA SKY HOTEL Tokyo
SAKURA SKY HOTEL Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: Sakura Sky Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Kaz
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kaz
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Eric
13 de jul. de 2025
Eric
Estada de 9 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
John
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Carl
Viatge en família
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carl
Estada de 2 nits (juny 2025)
2/10, Horrible
つばさ
8 de juny de 2025
つばさ
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Eric
Viatge en família amb nens petits
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eric
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yesenia
Viatge en família
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Yesenia
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Laura
Viatge en parella
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Laura
Estada de 8 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sierra
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sierra
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sarah
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarah
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rostyslav
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rostyslav
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Elliott
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elliott
Estada de 11 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Maria del Carmen
Viatge en família
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria del Carmen
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Abbigrae
16 de maig de 2025
Abbigrae
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Tiffany
Viatge en grup, Viatge en família
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tiffany
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Naomi
Viatge en família
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Naomi
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Ngan Fung Rachel
Viatge en família
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ngan Fung Rachel
Estada de 8 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dulce
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dulce
Estada de 7 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Ernesto
Viatge en família
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ernesto
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en família
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Linda
Viatge en família
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Linda
Estada de 3 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Zachary
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zachary
Estada de 2 nits (març 2025)