Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament KOKO HOTEL Tsukiji Ginza





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 15 de 15 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors

Habitació doble estàndard, no fumadors
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (Moderate)

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (Moderate)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(30 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals familiar, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals familiar, no fumadors
9,4 sobre 10
Magnífic
(19 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors
7,0 sobre 10
Bé
(8 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

Habitació doble, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors
7,8 sobre 10
Bé
(11 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors
8,6 sobre 10
Excel·lent
(14 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, accessible, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, accessible, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Bany privat
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: King Size Double Room

King Size Double Room
Carregar totes les fotos de: Family Twin Room

Family Twin Room
Carregar totes les fotos de: Moderate Twin Room

Moderate Twin Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Carregar totes les fotos de: Standard Double Room

Standard Double Room
Carregar totes les fotos de: Delux Twin Universal Design

Delux Twin Universal Design
Carregar totes les fotos de: Standard Twin Room

Standard Twin Room
Carregar totes les fotos de: Hollywood Double Room

Hollywood Double Room
També et pot agradar

Mitsui Garden Hotel Toyosu Premier Tokyo
Koto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.4 de 10, Excepcional, 655 opinions
Preu actual: 200 €
21 d’oct. - 22 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

6 8 8 Tsukiji, Tokyo, Tokyo Prefecture, 104-0045
Sobre aquest allotjament
KOKO HOTEL Tsukiji Ginza
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
KOKO HOTEL Tsukiji Ginza Hotel
KOKO HOTEL Tsukiji Ginza Tokyo
KOKO HOTEL Tsukiji Ginza Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: KOKO HOTEL Tsukiji Ginza
8,6
Excel·lent
9,2
Neteja
8,6
Comoditats
8,6
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Kumar
Viatge en família
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kumar
Estada de 6 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
ye
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ye
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Jill
Viatge en família
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jill
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Viet Cuong, Kawaguchi
Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viet Cuong
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
EDWIN B
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
EDWIN B
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Roger, TARNEIT
Viatge en família
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roger
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Sumit, Danville
Viatge en família
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sumit
8/10, Bo
Nao
Viatge en parella
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Nao
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Pulatov
Viatge en família amb nens petits
4 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pulatov
Estada de 8 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Francisco Javier
2 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Francisco Javier
Estada de 8 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Kiaviza
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kiaviza
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Marty
Viatge en família
30 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marty
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Sebastian Matias
26 d’ag. de 2025
Sebastian Matias
Estada de 5 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
けんじ
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
けんじ
Estada d’1 nit (ag. 2025)