Hotel Kizankan
Hotel al centre a Tòquio amb connexió amb un centre comercial, molt a prop de Universitat de Tòquio
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Kizankan





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 67 €
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals, no fumadors
7,8 sobre 10
Bé
(6 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Dormitoris
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, 3 llits individuals, no fumadors

Habitació triple, 3 llits individuals, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Dormitoris
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, no fumadors

Habitació individual, no fumadors
7,8 sobre 10
Bé
(18 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Dormitoris
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, fumadors

Habitació individual, fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Dormitoris
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar, 4 dormitoris, no fumadors

Habitació quàdruple familiar, 4 dormitoris, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Un cobrellit
Dormitoris
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
També et pot agradar

The Royal Park Canvas Ginza Corridor
Ginza
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 986 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

4-37-20 Hongo, Bunkyo, Tokyo, Tokyo-to, 113-0033
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Grand Central Hotel
Grand Central Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.2 de 10, Molt bé, 1.009 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Alipay, PayPay, LINE Pay i R Pay.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Kizankan
Hotel Kizankan Tokyo
Kizankan
Kizankan Hotel
Kizankan Tokyo
Hotel Kizankan Tokyo, Japan
Kizankan Hotel Bunkyo
Hotel Kizankan Tokyo
Hotel Kizankan Hotel
Hotel Kizankan Tokyo
Hotel Kizankan Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Kizankan
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de juny de 2025
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
ALELI
Viatge en família
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ALELI
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Masako
Viatge en parella
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Masako
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Takashi
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Takashi
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Takeshi
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Takeshi
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
ti
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ti
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
mayumi
Viatge en família
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
mayumi
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Suie
Viatge de negocis
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Suie
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
??
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
??
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
アキラ
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
アキラ
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
??
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
よしはる
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
よしはる
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Élodie
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Élodie
Estada de 4 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Akira
Viatge en parella
6 de maig de 2025
Akira
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
ごうぞう
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
ごうぞう
Estada de 2 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Kelly Pui Man
2 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kelly Pui Man
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Attila
Viatge en grup
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Attila
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Maria
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Maria
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
まさみ
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
まさみ
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Toshiska
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Toshiska
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
jun
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jun
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Adrianne
15 d’abr. de 2025
Adrianne
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
MIHO
Viatge de negocis
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
心づかいのサービスが印象的
MIHO
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Mark, Mawson Lakes
Viatge de negocis
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
HIIRO
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HIIRO
Estada d’1 nit (març 2025)