HOTEL PRELE
Hotel càpsula amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Temple Sensoji
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL PRELE





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Cabana bàsica, només per a dones, no fumadors

Cabana bàsica, només per a dones, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(8 opinions)
El més destacat
Rentadora/assecadora
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat independent
2 Banys
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Cabana bàsica, dormitori mixt, no fumadors

Cabana bàsica, dormitori mixt, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Rentadora/assecadora
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat independent
4 Banys
Caixa forta
També et pot agradar

Shiba Park Hotel
Minato
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.4 de 10, Excepcional, 1.002 opinions
Preu actual: 152 €
7 d’ag. - 8 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Matsugaya 3-10-8, Tokyo, Tokyo, 111-0036
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Mikami Asakusabashi Hotel
Mikami Asakusabashi Hotel
- Wifi gratuïta
- Serveis de bugaderia
- Microones
9.2 de 10, Fantàstic, 32 opinions
Preu actual: 35 €
13 d’ag. - 14 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL PRELE Tokyo
HOTEL PRELE Capsule hotel
HOTEL PRELE Capsule hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL PRELE
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
??
17 de jul. de 2025
??
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
リョウ
12 de jul. de 2025
リョウ
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
??
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
えり
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
えり
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ponchanok
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ponchanok
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
カズキ
15 de juny de 2025
カズキ
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
?
14 de juny de 2025
?
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Kevin
24 de maig de 2025
Kevin
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Amaniasi
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amaniasi
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sherry
8 de maig de 2025
Sherry
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Emily
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emily
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
AKIKO
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
AKIKO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hideki
28 d’abr. de 2025
Hideki
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Yuya
21 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Yuya
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Halline
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Halline
Estada de 4 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
ATSUKO
13 d’abr. de 2025
ATSUKO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Juhee
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Juhee
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Luke
14 de març de 2025
Luke
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Alexander
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Alexander
Estada de 6 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
HISASHI
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HISASHI
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Satoshi
Viatge de negocis
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Satoshi
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Nader
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nader
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Uma estadia ok
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Kiyoko
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Kiyoko
Estada d’1 nit (febr. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels