Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Dormy Inn Premium Kanda





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 94 €
23 de set. - 24 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (No cleaning service)

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (No cleaning service)
9,8 sobre 10
Magnífic
(10 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (No cleaning service, Queen)

Habitació, no fumadors (No cleaning service, Queen)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors (No cleaning service)

Habitació doble, no fumadors (No cleaning service)
7,4 sobre 10
Bé
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors

Habitació doble, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(23 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni, no fumadors

Habitació, 1 llit de matrimoni, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(18 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Shinagawa Prince Hotel
Minato
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.4 de 10, Molt bé, 4.428 opinions
Preu actual: 103 €
23 de set. - 24 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-16 Suda-cho, Kanda, Chiyoda-ku, Tokyo, 101-0041
Sobre aquest allotjament
Dormy Inn Premium Kanda
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 2000 JPY per adult i 1000 JPY per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 5000 JPY per dia.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Dormy Inn Premium
Dormy Premium Kanda
Dormy Premium
Myojin No Yu Dormy Inn Premium Kanda Tokyo
Dormy Inn Premium Kanda Hotel
Dormy Inn Premium Kanda Tokyo
Dormy Inn Premium Kanda Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Dormy Inn Premium Kanda
9,4
Magnífic
9,2
Neteja
8,8
Ubicació
9,2
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Wing Man
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wing Man
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Miho
Viatge en família amb nens petits
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Miho
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
loris
Viatge en família
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
loris
Estada de 11 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Kazuyuki
20 d’ag. de 2025
Kazuyuki
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Hiromi
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiromi
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Shoko
Viatge en família
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Shoko
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
伊藤
Viatge en família
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
伊藤
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
あさみ
Viatge en família amb nens petits
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions



あさみ
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
YUKO
8 d’ag. de 2025
YUKO
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
JUSUNG
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JUSUNG
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Kazuya
5 d’ag. de 2025
Kazuya
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
CHIHARU, Sapporo
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CHIHARU
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Ingrid
Viatge en parella
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ingrid
Estada de 7 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
nagisa
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
nagisa
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel ·lent
Norimasa
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Norimasa
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Erela, New York
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Erela
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
moet_zo
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
moet_zo
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
??
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Shigeru, ASTORIA
18 de jul. de 2025
Shigeru
Estada d’1 nit (jul. 2025)