Capsule Inn Otsuka
Hotel càpsula a Tòquio amb servei de recepció obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Capsule Inn Otsuka





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Dormitori compartit, només per a dones, no fumadors, bany compartit (Capsule, Shower Only)

Dormitori compartit, només per a dones, no fumadors, bany compartit (Capsule, Shower Only)
El més destacat
Aire condicionat
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Dormitori compartit, només per a homes, no fumadors (Capsule)

Dormitori compartit, només per a homes, no fumadors (Capsule)
El més destacat
Aire condicionat
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Grand Prince Hotel Takanawa
Minato
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 1.009 opinions
Preu actual: 157 €
2 de jul. - 3 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-15-10 Kitaotsuka, Toshima, Tokyo, Tokyo, 170-0004
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Shinjuku Kuyakusho-mae Capsule Hotel
Shinjuku Kuyakusho-mae Capsule Hotel
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
- Serveis de bugaderia
7.2 de 10, Bé, 1.005 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta pagaments realitzats amb el mòbil; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 17 anys
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Capsule Inn Otsuka Tokyo
Capsule Inn Otsuka Capsule hotel
Capsule Inn Otsuka Caters to Men
Capsule Inn Otsuka Capsule hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: Capsule Inn Otsuka
Opinions
8,4
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Alexander
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexander
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
なおき
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
なおき
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
ひろゆき
Viatge de negocis
30 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ひろゆき
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kato
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kato
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Alexander
23 de maig de 2025
Alexander
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
ben
22 de maig de 2025
ben
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
TAKEUCHI
Viatge en grup
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TAKEUCHI
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Masafumi
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Masafumi
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Andrew
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Andrew
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Curt
5 de maig de 2025
Curt
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
REIICHI
Viatge de negocis
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
REIICHI
Estada de 10 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Martin
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Allen
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Allen
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
??
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 6 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Hideaki
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Hideaki
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
RANA
15 d’abr. de 2025
RANA
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dimitri
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dimitri
Estada de 7 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
YUSUKE
11 d’abr. de 2025
YUSUKE
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Tonny
10 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tonny
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rory
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rory
Estada de 21 nits (març 2025)
8/10, Bo
Raul
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Raul
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Raul
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Raul
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Clay
26 de març de 2025
Clay
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets