Galeria de fotos de l’allotjament Hostel Roots





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit de matrimoni gran, bany privat (Textiel)

Habitació doble, 1 llit de matrimoni gran, bany privat (Textiel)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Calefacció
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Stationsstraat 41, Tilburg, Noord-brabant, 5038EC
Sobre aquest allotjament
Hostel Roots
Allotjaments similars

Premiere Classe Breda
Premiere Classe Breda
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
6.4 de 10, 597 opinions
Preu actual: 53 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 20.00 EUR per estada
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 3.50 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 5 i 10 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 15 EUR per nit (entrada i sortida preferents).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 5.00 EUR.
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
- Cal pagar un càrrec per l'ús de tovalloles (si ho prefereixen, els clients poden portar les seves).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
The optional towels fee applies to Shared Dormitory room types only.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Hostel Roots Tilburg
Roots Tilburg
Hostel Roots Tilburg
Hostel Roots Hostel/Backpacker accommodation
Hostel Roots Hostel/Backpacker accommodation Tilburg
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hostel Roots
8,8
Excel·lent
9,0
Neteja
9,0
Ubicació
9,0
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
jolanda v
Viatge en grup
19 de juny de 2025
jolanda v
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Michelle
Viatge en grup
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michelle
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Shawn
Viatge en grup
5 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shawn
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Johan
Viatge en família
4 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Keurig Hostel
Johan
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Coen
Viatge en grup
27 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Coen
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
morten
18 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
morten
Estada de 3 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Ferhat
Viatge en família amb nens petits
16 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ferhat
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Alexandra
8 d ’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Alexandra
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Marchel
Viatge en família
3 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marchel
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
eric
16 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
eric
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Saskia
25 de set. de 2022
Saskia
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Guillaume
7 de set. de 2022
Guillaume
Estada de 2 nits (set. 2022)
4/10, Deficient
Viatger verificat
5 de set. de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Incorrect Check-in Info
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Elisa
1 de set. de 2022
Elisa
Estada de 6 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
morten
27 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
morten
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Marina
22 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Marina
Estada de 3 nits (jul. 2022)
8/10, Bo
Stefan
Viatge en grup
23 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stefan
Estada de 2 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
16 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Esther
1 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Esther
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Taka, Aschaffenburg
20 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Taka
Estada d’1 nit (febr. 2020)
4/10, Deficient
CH
5 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CH
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
MAli
Viatge de negocis
31 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MAli
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
maria
Viatge en família
10 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
maria
Estada de 5 nits (nov. 2019)