Galeria de fotos de l’allotjament Bastion Hotel Tilburg





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 92 €
taxes i impostos inclosos
28 de set. - 29 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
8,8 sobre 10
Excel·lent
(18 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera exprés
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(14 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera exprés
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Kempenbaan 2, Tilburg, 5018 TK
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Mercure Hotel Tilburg Centrum
Mercure Hotel Tilburg Centrum
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 845 opinions
Preu actual: 103 €
taxes i impostos inclosos
28 de set. - 29 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 3.50 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 18.25 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Bastion Hotel Tilburg
Bastion Tilburg
Bastion Tilburg Hotel
Hotel Bastion Tilburg
Hotel Tilburg Bastion
Tilburg Bastion
Tilburg Bastion Hotel
Bastion Hotel Tilburg Hotel
Bastion Hotel Tilburg Tilburg
Bastion Hotel Tilburg Hotel Tilburg
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Bastion Hotel Tilburg
8,4
Molt bo
8,6
Neteja
7,6
Ubicació
8,6
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
HUGO, Saint Gilles
Viatge de negocis
13 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HUGO
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Marinus, 's-Hertogenbosch
24 de jul. de 2025
Marinus
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Marianne
Viatge en grup
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marianne
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sven
Viatge en parella
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sven
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Jan
Viatge en grup
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Simone
Viatge de negocis
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simone
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Tor
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tor
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Kevin
2 de juny de 2025
Kevin
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
charissa
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
charissa
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
28 de maig de 2025
Thomas
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Patrick
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrick
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Dick
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Dick
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge de negocis
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Adam
28 d’abr. de 2025
Adam
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Laura
Viatge en parella
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Laura
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
George
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
George
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Patrick
Viatge de negocis, Viatge en grup
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patrick
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ronald
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good
Ronald
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Max
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Max
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Cobi
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Cobi
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Aiden
27 de març de 2025
Aiden
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Natasja
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Natasja
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Barkhad
Viatge en grup
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Barkhad
Estada d’1 nit (març 2025)