Bastion Hotel Leiden Oegstgeest
Hotel amb certificació ecològica amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Bastion Hotel Leiden Oegstgeest





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 83 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
8,4 sobre 10
Molt bo
(8 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Cafetera exprés
Armari rober o de rebost
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals Comfort, 2 llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Cafetera exprés
Armari rober o de rebost
Escriptori
També et pot agradar

voco The Hague by IHG
Centre de l'Haia
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 434 opinions
Preu actual: 116 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rijnzichtweg 97, Oegstgeest, 2342 AX
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hilton Garden Inn Leiden
Hilton Garden Inn Leiden
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 1.000 opinions
Preu actual: 77 €
taxes i impostos inclosos
14 d’ag. - 15 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.56 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 18.25 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Bastion Hotel Oegstgeest
Bastion Oegstgeest
Bastion Hotel Leiden Oegstgeest
Bastion Hotel Leiden
Bastion Leiden Oegstgeest
Bastion Leiden
Bastion Leiden Oegstgeest
Bastion Hotel Leiden Oegstgeest Hotel
Bastion Hotel Leiden Oegstgeest Oegstgeest
Bastion Hotel Leiden Oegstgeest Hotel Oegstgeest
Preguntes freqüents
Opinions: Bastion Hotel Leiden Oegstgeest
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Florian
Viatge en família amb nens petits
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Florian
Estada de 3 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Stephan
Viatge en parella
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Stephan
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Virginie
Viatge en família
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Virginie
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Cesar Eduardo Mora
Viatge de negocis, Viatge en grup
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cesar Eduardo Mora
Estada de 7 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Chantal
7 de jul. de 2025
Chantal
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Henk
Viatge en parella, Viatge de negocis
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Henk
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Dies
Viatge en parella
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dies
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
ADRIEN
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ADRIEN
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Martin
5 de juny de 2025
Martin
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mette Bogh
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mette Bogh
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ulla
Viatge en grup
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ulla
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Gerard, Poros Trizinias
Viatge en parella
10 d’abr. de 2025
Gerard
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Gregor
Viatge en parella
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Gregor
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Franciscus
6 d’abr. de 2025
Franciscus
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mohammed
Viatge de negocis
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent customer service and comfortable room
Mohammed
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Lonneke
Viatge de negocis
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lonneke
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Paola
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Paola
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Albert
Viatge en parella, Viatge de negocis
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Albert
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Fadil
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fadil
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
G.J.M.
26 de des. de 2024
G.J.M.
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Toos
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Toos
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
C
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
C
Estada de 2 nits (oct. 2024)