Hotel MR
Hotel als afores amb restaurant i bar
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel MR





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 51 €
taxes i impostos inclosos
29 de des. - 30 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
7,6 sobre 10
Bé
(7 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Servei de neteja diari
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Francoli 59, Torreforta, Tarragona, 43006
Sobre aquest allotjament
Hotel MR
Allotjaments similars

Hotel Pigal
Hotel Pigal
- Wifi gratuïta
- Servei de neteja
- Microones
- Habitacions insonoritzades
9.2 de 10, Fantàstic, 412 opinions
Preu actual: 49 €
taxes i impostos inclosos
25 de des. - 26 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.66 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 17 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 10 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Número de registre de l’allotjament: HT-000582
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Mr Tarragona
Mr Tarragona
Hotel MR Hotel
Hotel MR Tarragona
Hotel MR Hotel Tarragona
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel MR
7,0
Bo
7,8
Neteja
6,0
Ubicació
7,2
Personal i servei
6,4
Respecte al medi ambient
7,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
6 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (set. 2025)
2/10, Horrible
Miriam
6 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Miriam
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
DYLAN
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DYLAN
Estada de 2 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Basharat
26 d’ag. de 2025
Basharat
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Marleen
26 d’ag. de 2025
Marleen
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
oscar
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
oscar
Estada de 2 nits (ag. 2025)
2/10, Horrible
María Sonia
18 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Horrible
María Sonia
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Manon
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Manon
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Xavier Martí
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Xavier Martí
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Isaac
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Me ha sorprendido
Isaac
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Mohammed
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Mohammed
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Damien
8 d’ag. de 2025
Damien
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Claudette
Viatge en família
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon hôtel mais au milieu d' une cité
Claudette
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Ida
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ida
Estada de 3 nits (juny 2025)
2/10, Horrible
Deiby
Viatge en parella, Viatge de negocis
25 de juny de 2025
Deiby
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Eddie Emil
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Eddie Emil
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Reyes
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Reyes
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Nigel
4 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Night stop hotel.
Nigel
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Irache
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Irache
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Khalil
15 de març de 2025
Khalil
Estada de 2 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Kevin
4 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Niels
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Niels
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
Lukman
Viatge de negocis, Viatge en família
14 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lukman
Estada de 3 nits (febr. 2025)








