Treeart Hotel
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Mercat Nocturn de Fengjia
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Treeart Hotel





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No.235, Sec. 3, Liming Rd., Xitun Dist., Taichung, 407
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Euphemia
Hotel Euphemia
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Bar
- Servei de neteja
9.6 de 10, Excepcional, 218 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar per emportar: entre 250 i 380 TWD per adult, i entre 250 i 380 TWD per nen (preu aproximat).
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 2000 TWD.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 2000 TWD.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament no ofereix articles personals d'un sol ús, com ara pintes, esponges, màquines d'afaitar, llimes d'ungles ni abrillantadors de sabates
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
En aquest allotjament no se serveix alcohol
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Treeart Hotel Taichung
Treeart Hotel
Treeart Taichung
Treeart Hotel Hotel
Treeart Hotel Taichung
Treeart Hotel Hotel Taichung
Preguntes freqüents
Opinions: Treeart Hotel
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
MIDAS
16 de març de 2025
MIDAS
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
HIROSHI
14 de març de 2025
HIROSHI
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Chih Yung
7 de març de 2025
Chih Yung
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yu Sung
5 de març de 2025
Yu Sung
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
SHIH-YING
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SHIH-YING
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
YU CHENG
2 de març de 2025
YU CHENG
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
yuhhchinn
Viatge en família
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yuhhchinn
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lin
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lin
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Chin Wen
Viatge en família
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chin Wen
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Chun-Shan
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chun-Shan
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
ChiaYin
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

ChiaYin
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lin
Viatge de negocis
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lin
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
SHIN WEI
1 de febr. de 2025
SHIN WEI
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
SHIN WEI
Viatge en família
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SHIN WEI
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Hsiang wen
Viatge de negocis
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
非常滿意
Hsiang wen
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
TZU HAO
Viatge de negocis
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TZU HAO
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Hui-Chu
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hui-Chu
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
wen- tung
Viatge de negocis
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
wen- tung
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Yang
Viatge de negocis
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Yang
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Lin
Viatge de negocis
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lin
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
TSUNG HSIN
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TSUNG HSIN
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)