Residence Inn by Marriott Strasbourg
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Mercat de Nadal de Estrasburg
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Residence Inn by Marriott Strasbourg





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 93 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Estudi estàndard, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

Estudi estàndard, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors
9,2 sobre 10
Fantàstic
(17 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic complet/congelador
Rentaplats
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
També et pot agradar

Hôtel Mercure Strasbourg Centre Petite France
Barri de l'Estació
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.6 de 10, Excel·lent, 508 opinions
Preu actual: 105 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

4- 6 Boulevard de Dresde, Strasbourg, 67000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

AC Hotel Strasbourg
AC Hotel Strasbourg
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 109 opinions
Preu actual: 77 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.86 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 50.00 EUR per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
By Marriott Strasbourg
Residence Inn by Marriott Strasbourg Hotel
Residence Inn by Marriott Strasbourg Strasbourg
Residence Inn by Marriott Strasbourg Hotel Strasbourg
Preguntes freqüents
Opinions: Residence Inn by Marriott Strasbourg
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Sonja
Viatge en família
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sonja
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kerstin
Viatge en parella
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kerstin
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sylvana
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sylvana
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Nadine
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nadine
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Geraldine
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Geraldine
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Jochen, Bietigheim-Bissingen
Viatge en parella
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jochen
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexander
Viatge en grup
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexander
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christophe
Viatge de negocis
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Le meilleur rapport qualité prix du quartier, de l
Christophe
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Vadim, Walenstadt
Viatge en família
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vadim
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kelio
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kelio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luis Miguel
14 d’abr. de 2025
Luis Miguel
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Claudia, Unterhaching
Viatge en parella
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudia
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ADONIS
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ADONIS
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Spacious room
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Frank, Esslingen
Viatge en parella
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Frank
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Vanessa
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vanessa
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
yannick
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un hotel a ne pas loupé
yannick
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Erik te
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Erik te
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Renaud
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Weekend d’exception
Renaud
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Frédéric
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Frédéric
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
San
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
San
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ruediger
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
We liked it!
Ruediger
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Yi San
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yi San
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Reto
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Umfassendes Angebot zu einem fairen Preis.
Reto
Estada d’1 nit (març 2025)