Shirley House 2 Guest House Self Catering by Southampton General Hospital

Allotjament de 2.5 estrelles
Casa d'hostes a Southampton

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Shirley House 2 Guest House Self Catering by Southampton General Hospital

Habitació doble estàndard | 1 dormitori, planxa i posts de planxar, wifi gratuïta i roba de llit
Habitació estàndard | 1 dormitori, planxa i posts de planxar, wifi gratuïta i roba de llit
Habitació doble estàndard | 1 dormitori, planxa i posts de planxar, wifi gratuïta i roba de llit
Habitació Deluxe | 1 dormitori, planxa i posts de planxar, wifi gratuïta i roba de llit
1 dormitori, planxa i posts de planxar, wifi gratuïta i roba de llit

Opinions

7,4 sobre 10,

Serveis populars

  • Serveis de bugaderia
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Habitació doble estàndard

El més destacat

Calefacció
Televisor intel·ligent
Rentadora/assecadora
Ventilador portàtil
Dormitoris
Un assecador de cabells
2 Banys
Bullidora elèctrica
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació doble estàndard

8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)

El més destacat

Calefacció
Televisor intel·ligent
Rentadora/assecadora
Ventilador portàtil
Dormitoris
Un assecador de cabells
2 Banys
Bullidora elèctrica
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit doble

Habitació doble estàndard

El més destacat

Calefacció
Televisor intel·ligent
Rentadora/assecadora
Ventilador portàtil
Dormitoris
Un assecador de cabells
2 Banys
Bullidora elèctrica
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació estàndard

El més destacat

Calefacció
Televisor intel·ligent
Rentadora/assecadora
Ventilador portàtil
Dormitoris
Un assecador de cabells
2 Banys
Bullidora elèctrica
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació Deluxe

El més destacat

Calefacció
Televisor intel·ligent
Rentadora/assecadora
Ventilador portàtil
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
89 Warren Ave, Southampton, England, SO16 6AF

Què hi ha als voltants

  • Hospital General de Southampton - 6 minuts a peu - 0.5 km
  • Terminal de Creuers de Southampton - 5 minuts en cotxe - 4.1 km
  • Universitat de Southampton - 5 minuts en cotxe - 3.7 km
  • Teatre Mayflower - 6 minuts en cotxe - 3.5 km
  • Centre Comercial WestQuay - 7 minuts en cotxe - 5.4 km

Com moure’s per la zona

  • Southampton Redbridge Station: 4 min en cotxe
  • Southampton (SOU): a 21 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Kingfisher Fish & Chips - ‬14 minuts a peu
  • ‪Malvern Tavern - ‬18 minuts a peu
  • ‪Papa John's - ‬11 minuts a peu
  • ‪The Park Inn - ‬13 minuts a peu
  • ‪Golden Pond - ‬11 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Shirley House 2 Guest House Self Catering by Southampton General Hospital

Casa d'hostes a prop de Parc nacional de New Forest
Shirley House 2 Guest House Self Catering by Southampton General Hospital ofereix una bugaderia i més. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Registre de sortida exprés, registre d'entrada exprés i allotjament lliure de fum
Característiques de l'habitació
A Shirley House 2 Guest House Self Catering by Southampton General Hospital , totes les habitacions tenen serveis i instal·lacions com ara wifi gratuïta.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Calefacció i ventiladors portàtils
  • Assecadors de cabells i xampú
  • Televisors intel·ligents de 32 polzades amb Netflix, serveis de streaming i canals digitals
  • Armaris robers o de rebost, bullidores elèctriques i servei de neteja

Idiomes

Anglès i espanyol.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Velocitat de la wifi a l'habitació: 500 Mbps o més (6 persones o més, o 10 dispositius o més)
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament no disponible a les instal·lacions

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Rentadora i assecadora a l'habitació

Comoditats

  • Bugaderia
  • Servei de recepció virtual

Serveis per als clients

  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Servei de neteja (cal sol·licitar-lo)

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Plantes superiors només accessibles per les escales

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Assecador de cabells
  • Paper higiènic
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Netflix
  • Serveis de streaming
  • Televisor intel·ligent amb canals digitals de 32 polzades

Menjar i beguda

  • Bullidora elèctrica

Altres

  • Calefacció
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Rentadora i assecadora
  • Ventilador portàtil

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00.
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 21 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 10:00.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament no disposa de recepció
Els clients rebran un correu electrònic 48 hores abans de l'arribada amb instruccions per fer l'entrada i un codi d'accés; entrada privada
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 48 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Abans de l'arribada has d'emplenar el registre en línia, accessible des d'un enllaç segur
Després de fer la reserva, l'allotjament et demanarà una còpia del teu document d'identitat oficial amb fotografia
Hi ha una recepció virtual per oferir assistència als clients

Mètodes d’accés

Codi d'accés i entrada privada

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens

Informació important

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors

L’allotjament també es coneix com a

Shirley House 2 Self Catering
Shirley House 2 Self Catering by Southampton General Hospital

Preguntes freqüents

Shirley House 2 Guest House Self Catering by Southampton General Hospital accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Shirley House 2 Guest House Self Catering by Southampton General Hospital ?

En aquesta casa d'hostes no s'ofereix aparcament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Shirley House 2 Guest House Self Catering by Southampton General Hospital ?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.

A quina hora es fa el registre de sortida a Shirley House 2 Guest House Self Catering by Southampton General Hospital ?

Registre de sortida: 10:00.

On es troba Shirley House 2 Guest House Self Catering by Southampton General Hospital ?

Aquesta casa d'hostes es troba a Shirley. A més, tindràs Hospital General de Southampton a 1 km i Terminal de Creuers de Southampton a 3,4 km. El Comú i Camp de Golf de la Ciutat de Southampton també són a menys de 5 km.

Opinions: Shirley House 2 Guest House Self Catering by Southampton General Hospital

Opinions

7,4

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 12 de 30 opinions
Puntuació 8: Bo. 7 de 30 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 4 de 30 opinions
Puntuació 4: Deficient. 2 de 30 opinions
Puntuació 2: Horrible. 5 de 30 opinions

8,6/10

Neteja

7,6/10

Personal i servei

7,0/10

Comoditats

7,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

6,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

2/10, Horrible

peter, Brisbane

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Douglas

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Property was perfect for us. We needed somewhere close to the hospital for an early morning op and it was perfect. Saved a taxi fare by being able to walk. Recommended.
Estada de 2 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Neeneebari

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Perfect to stay for a single or couple
Estada d’1 nit (abr. 2025)

6/10, Acceptable

Milad

Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Michael

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Clean and Tidy house.

Very clean and tidy place. The staff was very helpful when I got there and was having problem with the code. I’ll recommend it anyday. They’ve a very clean kitchen and fridge, though I did not use it as I was on a business trip.
Estada de 2 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Milad

Estada d’1 nit (març 2025)

8/10, Bo

Nahush

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Room was very clean, including clean sheets and towels, the area doesn't have any dining options, but at least there are convenience stores nearby, overall a good experience, host gave the instructions and codes on time.
Estada d’1 nit (gen. 2025)

2/10, Horrible

Charles

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Sharp / fradulent practices in the place.

The lady who runs the place appears to be a fradulent person. She rented out my room even before I got to Southampton by 6pm because she repeatedly told me that I had no confirmation because I booked through a Expedia. Please find a summary of my email to her on 23/01/2025. Dear Madam It is obvious that you intentionally denied me the use of the hotel eventhough I had paid for two nights. Yesterday being the first night which was 22/01/2025, when I got to the guest house at about 6pm ( Find attached a picture of the guest house ) I called your number and whoever responded told me I did not have a booking confirmed and despite all efforts to convince the person that I did even after giving him my names, he still insisted that I did not have a confirmed booking. I eventually left as I was desperate to find a place for my wife and I to rest our heads. I eventually spoke to you late in the night and I expressed my dissatisfaction. You requested me to go to the App and cancel my booking which you had earlier claimed never existed. You followed up with a text message saying you cannot allocate the room if I do not cancel it to which I responded to you by saying I do not know how to cancel it. This morning I sent you an email informing you of my intention to use my room for the night left and which you responded by telling me you were asleep and would revert which you never did. I sent you my wife's ID card as requested only for my wife to get to your guest house this e
Estada de 2 nits (gen. 2025)

2/10, Horrible

Dawn

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions

Copy of passport

I booked the guest house on 2nd April to stay on the 13th April just for a one night stay due to going on a cruise early the next day. I paid on the same day. I was sent an email by the guest house itself telling me I had to confirm my identity by sending a photo of my passport and let them know what time I would arrive. Which I did. In the email it also said I would be sent the code for the main door and my room at 2pm on the day of arrival. My son took me from Nottingham to Southampton and we arrived at 3pm but I had still not received the code for the door. I phoned several times to ask for the code and got no reply. So my son would not leave me until I gained entry. Eventually someone called Monica sent me a text saying text me. To which I asked for the codes she asked me if I had received a welcome email I told her I hadn’t so she sent me a copy of the email she had sent at the time of booking. All she kept saying was you have had it. She eventually said that I had not sent the copy of my passport I explained that I had and my son sent her a screen shot of it and she sent me the code after being outside of the guest house for 90 minutes. I was furious as my son needed to get back to Nottingham as soon as he could. There was no apology from her just that we had crossed wires. If she hadn’t received it why didn’t she contact me prior to my arrival.
Estada d’1 nit (abr. 2024)

10/10, Excel·lent

Makoto

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (març 2024)

8/10, Bo

Ntombiyelanga

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
My room was very clean
Estada de 5 nits (febr. 2024)

10/10, Excel·lent

Sarah

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Second stay

Very easy to get into the room, very clean and tidy, extremely comfortable bed, and quiet. Ive stayed twice now to be near to Southampton hospital for appointments, as its only a 5 minute walk, would definitely recommend.
Estada d’1 nit (febr. 2024)

10/10, Excel·lent

Graham

Estada d’1 nit (febr. 2024)

10/10, Excel·lent

Makoto

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (nov. 2023)

2/10, Horrible

Jennie

Estada d’1 nit (oct. 2023)

2/10, Horrible

Susan

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
I liked nothing. I was surprised at Expedia having such a place way over priced for this 7 ft by 7 ft area Bed very uncomfortable pillows terrible Never met anyone just instructions Towels were hard as a rock curtains torn I won’t recommend anyone to stay there even for one night
Estada d’1 nit (set. 2023)

8/10, Bo

Hayley

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (set. 2023)

4/10, Deficient

Kate

Estada d’1 nit (set. 2023)

6/10, Acceptable

Gerald

Estada de 2 nits (set. 2023)

8/10, Bo

Clare

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
I used this property because of its proximity to a hospital where I needed to be early in the morning. It was basic but clean and quiet and the owner gave very clear instructions for check in.
Estada d’1 nit (ag. 2023)

6/10, Acceptable

Victor

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Not much to write home about, minimalist, cooking utensils are are very poor
Estada d’1 nit (ag. 2023)

6/10, Acceptable

Trevor

Estada d’1 nit (ag. 2023)

8/10, Bo

Christopher

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Value for money.
Estada d’1 nit (jul. 2023)

8/10, Bo

Ummay

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
It was a nice property.
Estada d’1 nit (jul. 2023)

10/10, Excel·lent

Ian

Viatge en parella, Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
We liked the security features of the property which we had no trouble with or understanding. The owner was very helpful. We liked the convenience of getting a bus - No17 - from Southampton railway station direct to virtually outside of the property. We liked being able to walk the short distance to and from Southampton University Hospital with relative ease. It's a very short walk to a Chinese takeaway - very nice food. It's also a very short walk to an Asian supermarket which we found very helpful on our visit. We would definitely use again. Thank you very much.
Estada d’1 nit (juny 2023)