RedDoorz Premium @ Balestier
Casa d'hostes amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Mustafa Centre
Galeria de fotos de l’allotjament RedDoorz Premium @ Balestier





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Escriptori
Caixa forta
També et pot agradar

Conrad Singapore Marina Bay
Marina Bay
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 1.013 opinions
Preu actual: 291 €
taxes i impostos inclosos
11 de des. - 12 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

387 Balestier Road, Singapore, 329795
Sobre aquest allotjament
RedDoorz Premium @ Balestier
Allotjaments similars

Philip Hotel At Balestier By Zuzu
Philip Hotel At Balestier By Zuzu
- Serveis de bugaderia
- Servei d’habitacions
- Supermercat o botiga de queviures
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Reddoorz Balestier Singapore
RedDoorz Premium @ Balestier Singapore
RedDoorz Premium @ Balestier Guesthouse
RedDoorz Premium @ Balestier (SG Clean)
RedDoorz Premium @ Balestier Guesthouse Singapore
Preguntes freqüents
Opinions: RedDoorz Premium @ Balestier
Opinions
7,4
Bo
7,2/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de maig de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Allan
Viatge en parella
13 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Allan
Estada de 2 nits (abr. 2023)
6/10, Acceptable
Antti
30 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Antti
Estada de 4 nits (març 2023)
6/10, Acceptable
Leong Hung
21 de març de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Leong Hung
Estada de 4 nits (març 2023)
8/10, Bo
Michael J
21 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael J
Estada de 4 nits (març 2023)
8/10, Bo
HEI ALAN
20 de febr. de 2023
HEI ALAN
Estada de 2 nits (febr. 2023)
2/10, Horrible
Matthew
Viatge en grup
19 de febr. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Bad experience. Be warned.
Matthew
Estada d’1 nit (febr. 2023)
6/10, Acceptable
TAN
25 de des. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
TAN
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Sundar
25 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sundar
Estada de 11 nits (ag. 2022)
6/10, Acceptable
JAE IK
5 de jul. de 2022
JAE IK
Estada de 4 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Michael
27 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Small and comfortable
Michael
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
22 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
30 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
one of the better budget hotels in the area
Viatger verificat
Estada de 5 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Ryo
4 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ryo
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
ryo, japan
Viatge de negocis
3 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ryo
Estada de 6 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
30 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Kah Hong
18 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kah Hong
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
16 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
13 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Antony, London
20 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Antony
Estada de 4 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Kuan Yu
11 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kuan Yu
Estada de 3 nits (oct. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
25 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
隔音差,房間未清潔打掃
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)












