Rampart Hotel
Hotel a Gwangmyeong amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Rampart Hotel





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Combinació de dutxa i banyera
Barnussos
Bany privat
Un bidet
Tamb é et pot agradar

Grand Mercure Imperial Palace Seoul Gangnam
Gangnam-gu
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 422 opinions
Preu actual: 161 €
taxes i impostos inclosos
1 de des. - 2 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

986 Beoman-ro, Gwangmyeong, Gyeonggi, 14303
Sobre aquest allotjament
Rampart Hotel
Allotjaments similars

Golden River Hotel
Golden River Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
7.8 de 10, Bé, 136 opinions
Preu actual: 41 €
taxes i impostos inclosos
17 de nov. - 18 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Rampart Hotel Hotel
Rampart Hotel Gwangmyeong
Rampart Hotel Hotel Gwangmyeong
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Rampart Hotel
7,6
Bo
7,2
Neteja
7,4
Comoditats
8,0
Personal i servei
7,2
Respecte al medi ambient
7,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
2 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2025)
2/10, Horrible
Jae Kyu
15 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jae Kyu
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Bat Orgil
Viatge de negocis
9 de jul. de 2025
Bat Orgil
Estada de 5 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Sudarshan
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Sudarshan
Estada de 6 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
D
Viatge en família
5 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
D
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
ATSUSHI
Viatge en grup
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ATSUSHI
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
heung ik
28 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
heung ik
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Kandi Michelle
27 de nov. de 2024
Kandi Michelle
Estada de 7 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
alyssa
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
alyssa
Estada de 9 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
Amanda
Viatge de negocis, Viatge en família
29 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amanda
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Sabina
Viatge en parella
19 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sabina
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Hechun
Viatge en família
12 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hechun
Estada de 4 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Joshua
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joshua
Estada de 8 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
Rajiv
23 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Rajiv
Estada de 3 nits (set. 2024)
2/10, Horrible
SUNOK
Viatge de negocis
23 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SUNOK
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
sarah
20 de set. de 2024
sarah
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Beth-Saïda
Viatge en grup
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beth-Saïda
Estada de 6 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Alice
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Alice
Estada de 11 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Ayaka
Viatge en grup
11 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Ayaka
Estada de 5 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Tinesha
8 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tinesha
Estada de 13 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Muhammed Kerem
Viatge en família
3 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Muhammed Kerem
Estada de 12 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
HARAM
7 d’abr. de 2024
HARAM
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
SAKURAKO
30 de març de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
SAKURAKO
Estada de 2 nits (març 2024)
4/10, Deficient
Charles Andrei
15 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles Andrei
Estada de 4 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Stephen
Viatge en família
7 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephen
Estada de 2 nits (gen. 2024)

















