Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Rampart Hotel





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un bidet
Barnussos
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Rampart Hotel es troba a Gwangmyeong. Mercat de Namdaemun i Carrer Myeongdong són visites imprescindibles per als amants de les botigues; afegeix-les al teu itinerari juntament amb paratges naturals fantàstics, com ara Parc de la Muntanya Namsan i Parc d'Història i Cultura de Dongdaemun. Vols aprofitar la teva estada i gaudir d'un esdeveniment o d'un partit? Pots buscar el calendari d'actes que se celebren a Gocheok Sky Dome o a Estadi de la Copa del Món de Seül.

986 Beoman-ro, Gwangmyeong, Gyeonggi, 14303
Què hi ha als voltants
- Complex Digital Gasan - 3 minuts en cotxe - 3.3 km
- Complex Digital Guro - 4 minuts en cotxe - 4.4 km
- Gocheok Sky Dome - 6 minuts en cotxe - 6.1 km
- Cova de Gwangmyeong - 8 minuts en cotxe - 8.5 km
- Universitat Nacional de Seül - 15 minuts en cotxe - 11.8 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- 구름산원주추어탕 - 3 minuts a peu
- 포항물회 - 4 minuts a peu
- 꿀꿀이 - 3 minuts a peu
- 광장회직판장 - 1 minuts a peu
- 명동함흥면옥
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Rampart Hotel Hotel
Rampart Hotel Gwangmyeong
Rampart Hotel Hotel Gwangmyeong
Preguntes freqüents
Opinions: Rampart Hotel
Opinions
7,6
Bo
7,2/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
9 de jul. de 2025
Estada de 5 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Sudarshan
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Sudarshan
Estada de 6 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
D
Viatge en família
5 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
D
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
ATSUSHI
Viatge en grup
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ATSUSHI
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
heung ik
28 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
heung ik
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Kandi Michelle
27 de nov. de 2024
Kandi Michelle
Estada de 7 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
alyssa
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
alyssa
Estada de 9 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
Amanda
Viatge de negocis, Viatge en família
29 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amanda
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Sabina
Viatge en parella
19 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sabina
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Hechun
Viatge en família
12 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hechun
Estada de 4 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Joshua
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joshua
Estada de 8 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
Rajiv
23 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Rajiv
Estada de 3 nits (set. 2024)
2/10, Horrible
SUNOK
Viatge de negocis
23 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SUNOK
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
sarah
20 de set. de 2024
sarah
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Beth-Saïda
Viatge en grup
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beth-Saïda
Estada de 6 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Alice
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Alice
Estada de 11 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Ayaka
Viatge en grup
11 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Ayaka
Estada de 5 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Tinesha
8 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tinesha
Estada de 13 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Muhammed Kerem
Viatge en família
3 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Muhammed Kerem
Estada de 12 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
HARAM
7 d’abr. de 2024
HARAM
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
SAKURAKO
30 de març de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
SAKURAKO
Estada de 2 nits (març 2024)
4/10, Deficient
Charles Andrei
15 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles Andrei
Estada de 4 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Stephen
Viatge en família
7 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephen
Estada de 2 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Maeva
Viatge en grup
6 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maeva
Estada de 10 nits (des. 2023)
8/10, Bo
Isaac
Viatge en família
1 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Isaac
Estada d’1 nit (des. 2023)