LOFT Hotel by Sommelier Hoteles
Hotel amb esmorzar gratuït, molt a prop de Turó de Santa Llúcia
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament LOFT Hotel by Sommelier Hoteles





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 34 €
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals de disseny

Habitació amb dos llits individuals de disseny
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble de disseny

Habitació doble de disseny
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual de disseny

Habitació individual de disseny
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Dormitoris
També et pot agradar

Hotel Magnolia Santiago
Centre de Santiago
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 279 opinions
Preu actual: 229 €
17 de juny - 18 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

264 Miraflores, Santiago, Santiago, 8320198
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Casa Aure
Hotel Casa Aure
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Servei de recepció obert les 24 hores
9.0 de 10, Fantàstic, 62 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de danys en efectiu de 50 USD per estada
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional xilè sobre el valor afegit (19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (19 %).
- Abans d'efectuar l'entrada, cal abonar un dipòsit de danys de 50 USD.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 43 USD per vehicle (3 persones com a màxim).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Per pagar amb el mòbil, pots fer servir Apple Pay.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Número de registre de l’allotjament: 95002106
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Sommelier LOFT
Loft By Sommelier Hoteles
LOFT Hotel by Sommelier Hoteles Hotel
LOFT Hotel by Sommelier Hoteles Santiago
LOFT Hotel by Sommelier Hoteles Hotel Santiago
Preguntes freqüents
Opinions: LOFT Hotel by Sommelier Hoteles
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
TAURINO, Hollywood
20 de maig de 2025
TAURINO
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
TAURINO, Hollywood
19 de maig de 2025
TAURINO
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
eduardo
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
eduardo
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Maria Elisabet
Viatge en parella
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria Elisabet
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Jose, Alajuela
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Elizabeth
11 d’abr. de 2025
Elizabeth
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
yi-ching
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
yi-ching
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Edward, Brampton
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Edward
Estada de 7 nits (març 2025)
8/10, Bo
Priscila
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Priscila
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Eduardo
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eduardo
Estada de 7 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Paulina
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dos noches en Santiago
Paulina
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
caroline
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good central location
caroline
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Melissa
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Melissa
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Kenneth
14 de febr. de 2025
Kenneth
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Jose
9 de febr. de 2025
Jose
Estada de 5 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Fabiana
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
Fabiana
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
SIMONI
Viatge en família
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SIMONI
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Sara
Viatge en parella
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sara
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Adriana
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adriana
Estada de 7 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Fernanda
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo custo/benefício
Fernanda
Estada de 6 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Alexandra
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexandra
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
MIKE
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not for everyone but great location and value.


MIKE
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Emilie
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emilie
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Paul
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada de 4 nits (des. 2024)