Best Western Plus Hotel Isidore
Hotel amb certificació ecològica amb spa complet i un gimnàs
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Best Western Plus Hotel Isidore





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 113 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica, 1 llit de matrimoni (Twin bed on request)

Habitació clàssica, 1 llit de matrimoni (Twin bed on request)
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni (Twin bed on request)

Habitació superior, 1 llit de matrimoni (Twin bed on request)
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni (Twin bed on request)

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni (Twin bed on request)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Sofà llit
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, 1 llit de matrimoni (Twin bed on request)

Suite júnior, 1 llit de matrimoni (Twin bed on request)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Sofà llit
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, 2 llits de matrimoni, habitacions connectades (Twin bed on request)

Habitació familiar, 2 llits de matrimoni, habitacions connectades (Twin bed on request)
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Sofà llit
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, 2 llits de matrimoni, no fumadors (Twin bed on request)

Habitació familiar, 2 llits de matrimoni, no fumadors (Twin bed on request)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1 rue de Nicephore Niepce, Saint-Jacques-de-la-Lande, Ille-et-Vilaine, 35136
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Brit Hotel Ker Lann Aeroport - Parc Expo
Brit Hotel Ker Lann Aeroport - Parc Expo
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- S’admeten animals
9.0 de 10, Fantàstic, 437 opinions
Preu actual: 86 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.98 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 19 EUR per adult i 19 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 13 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: We Care Clean (Best Western).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Best Western Plus Hotel Isidore
Best Western Plus Hotel Isidore Saint-Jacques-de-la-Lande
Best Western Plus Isidore
Best Western Plus Isidore Saint-Jacques-de-la-Lande
Best Western Plus Isidore
Best Western Plus Hotel Isidore Hotel
Best Western Plus Hotel Isidore Saint-Jacques-de-la-Lande
Best Western Plus Hotel Isidore Hotel Saint-Jacques-de-la-Lande
Preguntes freqüents
Opinions: Best Western Plus Hotel Isidore
Opinions
9,2
Fantàstic
9,8/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew, Seattle
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Pas de pression dans la douche
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
emmanuelle
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
emmanuelle
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daval Stéphane
Viatge de negocis
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daval Stéphane
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michel
7 d’abr. de 2025
Michel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sylvie
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sylvie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
REDOUANE
5 d’abr. de 2025
REDOUANE
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yacine
Viatge de negocis
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yacine
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Michel
30 de març de 2025
Michel
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
AUDREY
25 de març de 2025
AUDREY
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
AUDREY
Viatge de negocis
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AUDREY
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Clara
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Clara
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Stephane
Viatge de negocis
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stephane
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Romuald
Viatge de negocis
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Romuald
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Martial
28 de febr. de 2025
Martial
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Stephane
Viatge de negocis
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stephane
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marc
15 de febr. de 2025
Marc
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
JOSE
Viatge de negocis
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOSE
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge de negocis
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
MAURO
31 de gen. de 2025
MAURO
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
dualeh
Viatge de negocis
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
dualeh
Estada d’1 nit (gen. 2025)