Quality Hotel Rouge et Noir Roma
Hotel que admet animals de companyia a Roma amb esmorzar gratuït i connexió amb el centre de convencions
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Quality Hotel Rouge et Noir Roma





Opinions
6,6 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
També et pot agradar

The Style
Centre de la Ciutat de Roma
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Bar
9.2 de 10, Fantàstic, 696 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Cosimo de Giorgi, 8, Rome, RM, 158
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Palazzo del Duca Luxury Guest House
Palazzo del Duca Luxury Guest House
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
- Llits/bressols addicionals
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 6.00 EUR per persona i per nit, fins a 10 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 10 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Compromís amb la neteja (Choice).
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Quality Hotel Roma
Quality Hotel Rouge Noir Roma
Quality Hotel Rouge Noir Roma Rome
Quality Rouge Noir Roma
Quality Rouge Noir Roma Rome
Rouge Noir Roma
Rouge Et Noir Rome
Quality Rouge Et Noir Roma
Quality Hotel Rouge et Noir Roma Rome
Quality Hotel Rouge et Noir Roma Hotel
Quality Hotel Rouge et Noir Roma Hotel Rome
Preguntes freqüents
Opinions: Quality Hotel Rouge et Noir Roma
Opinions
6,6
7,0/10
Neteja
7,0/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
6,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
17 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Umberto
Viatge de negocis
22 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Non benissimo, ma molto bene.
Umberto
Estada de 4 nits (ag. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
16 d’ag. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja
Pas nickel
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2020)
6/10, Acceptable
Sonia
Viatge en família
13 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Sonia
Estada de 4 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Francesco
Viatge en família
2 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Francesco
Estada de 3 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
Deborah, Bologna
Viatge en família
1 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Deborah
Estada de 2 nits (jul. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
23 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
scadente
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Stefano
Viatge de negocis
15 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Stefano
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Iaco, Milano
Viatge en família
9 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Iaco
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
MAURIZIO
Viatge de negocis
13 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MAURIZIO
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Salvatore
Viatge en família
9 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Salvatore
Estada de 2 nits (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de març de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
29 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Correcto
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
24 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
bassam
21 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Les chambres ne sont pas faites pour les familles
bassam
Estada de 4 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Wahidllah
21 de febr. de 2020
Wahidllah
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
19 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Natale
3 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Natale
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
alessandro
Viatge de negocis
22 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions

alessandro
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
LUCIANA
Viatge en família
20 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
LUCIANA
Estada de 4 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de gen. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
Últimes tendències a Expedia
Hotels