Radisson Blu Azuri Resort & Spa
Complex turístic de luxe a la platja, amb 2 piscines a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Radisson Blu Azuri Resort & Spa





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 206 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium, vistes al jardí

Habitació prèmium, vistes al jardí
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Vil·la, 1 dormitori, primera línia de platja (Private Pool)

Vil·la, 1 dormitori, primera línia de platja (Private Pool)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Banyera profunda
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium, vistes a l'oceà

Habitació prèmium, vistes a l'oceà
7,4 sobre 10
Bé
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, primera línia de platja (Pool)

Suite júnior, primera línia de platja (Pool)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Banyera profunda
Barnussos
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Coastal Road, Haute Rive, Roches Noires
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Constance Belle Mare Plage
Constance Belle Mare Plage
- Piscina
- Tot inclòs
- Spa
- Piscina infantil
9.4 de 10, Excepcional, 669 opinions
Preu actual: 362 €
taxes i impostos inclosos
6 d’ag. - 7 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 110 EUR per adult.
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 55 EUR per nen (fins a 17 anys)
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 175 EUR per adult
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 87.50 EUR per nen (fins a 17 anys)
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 115 EUR per vehicle.
- Càrrec pel llit addicional: 95.0 EUR per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Safety Protocol (Radisson).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Els àpats establerts se serveixen únicament a l'habitació (no hi ha restaurant ni menú)
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Centara Grand Azuri
Centara Grand Azuri Resort Roches Noires
Centara Grand Azuri Roches Noires
Radisson Blu Azuri Resort Roches Noires
Radisson Blu Azuri Resort
Radisson Blu Azuri Roches Noires
Centara Azuri Resort Spa
Radisson Blu Azuri Resort Spa
Centara Grand Azuri Resort Spa
Radisson Blu Azuri & Spa
Radisson Blu Azuri Resort & Spa Resort
Radisson Blu Azuri Resort & Spa Roches Noires
Radisson Blu Azuri Resort & Spa Resort Roches Noires
Preguntes freqüents
Opinions: Radisson Blu Azuri Resort & Spa
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Ina, Vancouver
Viatge en parella
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ina
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Lynne
Viatge en parella, Viatge en grup
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lynne
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Camille
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Camille
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Vrindhi
Viatge en parella, Viatge en família
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vrindhi
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Soane
Viatge en grup
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Soane
Estada de 7 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Lars Rose
Viatge en parella
16 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lars Rose
Estada de 10 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Pardon
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pardon
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
matthew
9 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great property
matthew
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Thomas
Viatge en parella
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 12 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
emie
Viatge en parella
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
emie
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Hemal
Viatge en família
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hemal
Estada de 9 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Sarah
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sarah
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Aleksander
Viatge en parella
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aleksander
Estada de 12 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
28 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
nice staff but rundown place needs refurbish
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2024)
2/10, Horrible
Ferira
14 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
It was honeymoon trip

Ferira
Estada de 8 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Lone
Viatge en família
26 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lone
Estada de 11 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
Guillaume
Viatge en família
24 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Guillaume
Estada de 6 nits (febr. 2020)
4/10, Deficient
Claudine
Viatge en família
10 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
hotel trop cher par rapport à la qualité
Claudine
Estada de 7 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Per
Viatge en família
7 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Idealiskt familjehotell
Per
Estada de 13 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Jules
Viatge en família
28 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super relaxing stay
Jules
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Danielle
Viatge en família
27 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Danielle
Estada de 6 nits (des. 2019)
4/10, Deficient
Azem
Viatge en família
6 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Less than expected

Azem
Estada de 4 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
guillemette
Viatge en família
4 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
guillemette
Estada de 3 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Natalie
20 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect hotel
Natalie
Estada de 10 nits (oct. 2019)