Hotel Las Tres Banderas
Hotel d'estil colonial amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Las Tres Banderas





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de plasma
Any de renovació: 2020
Dormitoris
Ventilador de sostre
Carregar totes les fotos de: Vil·la familiar, 1 dormitori, cuina, vistes al jardí

Vil·la familiar, 1 dormitori, cuina, vistes al jardí
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Taula de menjador
Televisor de plasma
Carregar totes les fotos de: Cabana

Cabana
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Mininevera
Televisor de plasma
Any de renovació: 2020
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite

Estudi en suite
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Mininevera
Televisor intel·ligent
Any de renovació: 2020
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Road to Manuel Antonio, Quepos, Puntarenas, 60601
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Oceanfront Hotel Verde Mar direct access to the beach
Oceanfront Hotel Verde Mar direct access to the beach
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.8 de 10, Bé, 490 opinions
Preu actual: 54 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 9000 CRC per animal de companyia per nit.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 12000 CRC.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Las Tres Banderas
Hotel Las Tres Banderas Manuel Antonio
Hotel Tres Banderas
Las Banderas Hotel
Las Tres Banderas
Las Tres Banderas Manuel Antonio
Tres Banderas
Hotel Las Tres Banderas Costa Rica/Manuel Antonio National Park
Hotel Las Tres Banderas Costa Rica/Manuel Antonio
Las Tres Banderas Hotel
Hotel Las Tres Banderas Hotel
Hotel Las Tres Banderas Quepos
Hotel Las Tres Banderas Hotel Quepos
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Las Tres Banderas
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Annemiek
Viatge en parella
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Annemiek
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Chris
Viatge en grup
14 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable and relaxing stay
Chris
Estada de 6 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Rodrigo
Viatge en grup, Viatge en família
10 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pueden mejorar la entrada
Rodrigo
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Silvia
8 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Silvia
Estada de 3 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Terry
22 de juny de 2024
Terry
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Ezequiel
10 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ezequiel
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Sidney
20 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sidney
Estada de 5 nits (maig 2024)
2/10, Horrible
Tasha
23 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
Tasha
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Jean-Marc
Viatge en grup
26 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect choice
Jean-Marc
Estada de 8 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Thomas
3 de març de 2024
Thomas
Estada de 2 nits (març 2024)
6/10, Acceptable
faritha
Viatge en família
27 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats
faritha
Estada de 2 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Rafael Angel
6 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Rafael Angel
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Lixiang
28 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lixiang
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Sabrina
Viatge en parella
23 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Sabrina
Estada de 2 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Kevin
20 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada de 6 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Carlos
5 de set. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Comodidad en el Hotel
Carlos
Estada d’1 nit (set. 2023)
4/10, Deficient
Shane
18 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Shane
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Charlene
Viatge en grup
11 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Charlene
Estada de 4 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
David
3 d’abr. de 2023
David
Estada d’1 nit (abr. 2023)
6/10, Acceptable
Martin
28 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Martin
Estada de 4 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super cute, amazing mixologist
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2023)
6/10, Acceptable
Marlene
Viatge en parella
18 de febr. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marlene
Estada de 3 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
VALERIE
Viatge en grup
15 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bon rapport qualité prix
VALERIE
Estada de 2 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Kayla
Viatge en grup
20 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kayla
Estada d’1 nit (gen. 2023)