Fred Hotel
Hotel amb un bar i a prop de l'atractiu següent: Jardí de Luxemburg
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Fred Hotel





VIP Access
Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Llençols italians de la marca Frette
Matalàs amb encoixinament addicional
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Llençols italians de la marca Frette
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Renovació: 2011
Roba de llit d'alta qualitat
Llençols italians de la marca Frette
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica

Habitació clàssica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Llençols italians de la marca Frette
Matalàs amb encoixinament addicional
Capçal de dutxa tipus cascada
També et pot agradar

citizenM Paris Champs-Élysées
Districte VIII
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.4 de 10, Excepcional, 1.001 opinions
Preu actual: 256 €
taxes i impostos inclosos
20 de jul. - 21 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

11 Avenue Villemain, Paris, 75014
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Le Fabe Hotel
Le Fabe Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 403 opinions
Preu actual: 127 €
taxes i impostos inclosos
20 de jul. - 21 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 5.53 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15 EUR per adult i 8 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 25 EUR per dia (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 25 EUR per dia (a 400 m; horari: 06:00-21:00).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Tots els clients han de presentar un passaport o document d'identitat vàlid.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Fred Hotel
Fred Hotel Paris
Fred Hotel Paris
Hotel Fred
Fred Hotel Hotel
Fred Hotel Hotel Paris
Preguntes freqüents
Opinions: Fred Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Allan
Viatge en grup
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Allan
Estada de 5 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
kevin j.
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
kevin j.
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gavin
Viatge de negocis
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gavin
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
MATTEO
Viatge en parella
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MATTEO
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Ken
Viatge en família
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ken
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rodrigo
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rodrigo
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jérôme
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jérôme
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rubi
Viatge en família
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rubi
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Gibert
Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gibert
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Viki
9 de març de 2025
Viki
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
CATHERINE
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CATHERINE
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Khaled
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Khaled
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Rodolphe
Viatge de negocis
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Rodolphe
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hélène
Viatge en família
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien



Hélène
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Janesh
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Janesh
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Zainab
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Zainab
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Anne
Viatge en família
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anne
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Eric
Viatge de negocis
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eric
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Thomas
9 de febr. de 2025
Thomas
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kaylie
4 de febr. de 2025
Kaylie
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Mélissa
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Je recommande.
Mélissa
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Shelley
Viatge en parella
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shelley
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Anthony
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anthony
Estada d’1 nit (febr. 2025)