Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament NINJA&GEISHA





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, només per a homes, no fumadors

Habitació individual, només per a homes, no fumadors
7,4 sobre 10
Bé
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Dormitoris
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, només per a dones, no fumadors

Habitació individual, només per a dones, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Dormitoris
Caixa forta
Servei de neteja diari
També et pot agradar

MONday Apart Premium KYOTO Station
Districte de Shimogyo
- Cuina
- Rentadora
- Assecadora
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 426 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Higashiyodogawaku Higashiawaji 4-33-6, Osaka, osakafu, 5330023
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Shin-Imamiya Hotel
Shin-Imamiya Hotel
- Wifi gratuïta
- Serveis de bugaderia
- Servei de recepció obert les 24 hores
- Microones
7.0 de 10, Bé, 1.001 opinions
Preu actual: 38 €
23 de juny - 24 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 100 i 300 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
NINJA GEISHA
NINJA&GEISHA Osaka
NINJA&GEISHA Capsule hotel
NINJA&GEISHA Capsule hotel Osaka
Preguntes freqüents
Opinions: NINJA&GEISHA
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Giulia
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Giulia
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Blanche
Viatge en família
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Blanche
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jack
Viatge en família
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jack
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Wu-Chuan
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wu-Chuan
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
TAKASHI
21 de març de 2025
TAKASHI
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
NAOYA
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
NAOYA
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Martha de la Caridad
Viatge en família
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Martha de la Caridad
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Juan
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
David Vincent
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David Vincent
Estada de 5 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Shane
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leans into the gimmick, but really enjoyable!




Shane
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Armando, Lima
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Armando
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Armando, Lima
14 de gen. de 2025
Armando
Estada de 4 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
?
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Dylan
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dylan
Estada de 6 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Miranda
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Miranda
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Margot
Viatge en grup
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Margot
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
asako
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
asako
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
HIROFUMI, commerce
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
HIROFUMI
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Carl Jerome
20 de des. de 2024
Carl Jerome
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Pedro
17 de des. de 2024
Pedro
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Iona
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Iona
Estada de 3 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
YUKINOBU
12 de des. de 2024
YUKINOBU
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (des. 2024)